علیرضا شریعت فرماندار آمل از انتقال پیکر علامه حسن‌زاده آملی با بالگرد به «ایرا» جهت خاکسپاری به دلیل ازدحام جمعیت خبر داد.

انتقال پیکر علامه حسن‌زاده آملی با بالگرد به روستای زادگاهش «ایرا»

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، علیرضا شریعت ظهر دوشنبه افزود : حضور در روستای ایرا برای جمعیت تشییع کننده حاضر در شهر آمل امکان پذیر نیست و این روستا گنجایش ازدحام جمعیت حاضر را ندارد و به همین دلیل فضا تنها محدود به خانواده ، اقوام و برخی از مسئولان و عوامل برگزاری مراسم خواهد بود.
وی با اظهار این که پس از اتمام آیین تشییع در شهر آمل ، پیکر علامه به ایرا منتقل می شود ، گفت که فعلا نمی توان زمان مشخصی اراده کرد ولی لازم است دوستداران علامه و جمعیت حاضر در تشییع خودشان را به روستای ایرنا نرسانند چون پیکر علامه با بالگرد منتقل می شود و روستا هم گنجایش جمعیت را ندارد.

فرماندار آمل با بیان اینکه با هماهنگی نیروی انتظامی از ورود شهروندان به ایرا جلوگیری خواهد شد ،اظهار داشت :  به دلیل محدودیت فضا به هیچ عنوان امکان حضور جمعیت در روستا وجود ندارد.
دبیر ستاد ارتحال علامه حسن زاده از مردم خواست به سمت  جاده هراز برای ورود به محل خاکسپاری علامه حرکت نکنند.
آیین تشییع پیکر علامه حسن زاده آملی از ساعت ۱۰ صبح امروز همزمان با اربعین حسینی در شهر آمل با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.

علامه حسن زاده آملی در سن ۹۳ سالگی و پس از یک دوره سخت بیماری شنبه سوم مهر ماه ۱۴۰۰ دیده از جهان فروبست. علت فوت علامه از سوی مسئولان درمانی عارضه قلبی ناشی از کهولت سن اعلام شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید