فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف ۲۰ فقره انواع سرقت در اجرای طرح پاکسازی در شهر جدید هشتگرد این شهرستان خبر داد.

بازداشت ۱۴ سارق در شهر جدید هشتگرد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: ماموران انتظامی ساوجبلاغ برای ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت برای شهروندان، طرح پاکسازی را در سطح شهر جدید هشتگرد این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در اجرای طرح ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۴ سارق شدند که تاکنون متهمان به ۲۰ فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

سلیمانی با اشاره به جمع آوری ۲۸ معتاد متجاهر و تحویل آن‌ها به مراکز بازپروری، گفت: همچنین در این طرح ۸۰ راس دام قاچاق کشف و یک متهم آن برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

او با بیان این که در خلال  طرح پاکسازی ۱۶نفر از محکومان تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر شده اند، افزود: بحمدالله پلیس با برخورد با مخلان امنیت منطقه شهرجدید، بازخورد مثبتی را از سوی اهالی این محله دریافت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در طول سال گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید