طبق بیانیه شورای عالی قضایی عراق، حکم بازداشت شرکت‌کنندگان در همایش عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در اربیل صادر شده است.

شرکت‌کنندگان همایش عادی‌سازی روابط با تل‌آویو در اربیل بازداشت می‌شوند

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از الجزیره نوشت: شورای عالی قضائی عراق امروز یکشنبه بیانیه‌ای را در خصوص جار و جنجال‌های اخیر پیرامون برگزاری گردهمایی حمایت از عادی سازی روابط در اربیل، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، شورای عالی قضائی در بیانیه مذکور از صدور حکم بازداشت شرکت کنندگان در همایش عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در اربیل خبر داد. تاکنون جزئیات بیشتری در خصوص احکام صادره از سوی شورای عالی قضائی عراق در این زمینه منتشر نشده است.

پیشتر «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق به نشست صهیونیستی اخیر در شهر «اربیل» واقع در اقلیم کردستان واکنش نشان داد.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء نشست اربیل را اقدامی سفارشی و بی ارزش خواند و افزود: این نشست را برخی افراد ناموجه و خیانتکار و بی بهره از غیرت و شرافت عراق به منظور عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی برگزار کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرده است: چنین اقدامی تغییری در موضع‌گیری اصولی و تاریخی عراق در قبال مساله فلسطین و رژیم صهیونیستی اشغالگر ایجاد نمی‌کند. الکعبی با تاکید بر اینکه خیانتکاران و سازشگران هیچ جایی در عراق ندارند، تصریح کرده است: آنها در همه مقیاس‌ها مهدور الدم بوده و ملت عزّتمند عراق آنها را به سزای عملشان خواهد رساند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، دولت اقلیم کردستان را مسئول برگزاری چنین نشستی و همچنین حضور عناصر جاسوسی صهیونیستی در این منطقه برشمرده و افزوده است: همین عناصر صهیونیستی به واسطه خریدن افراد سست عنصر، چنین نشست‌های پوچی را برگزار می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرده است: عراق قلب تپنده مقابله با ظلم و اشغالگری و همچنین طلایه‌دار آزادسازی خواهد بود. قدس شریف نیز شعار و رمز مقاومت ما باقی خواهد ماند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید