در طرح فروش هایما S۷ پلاس، این خودرو به قیمت ۶۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود. هایما S۷ پلاس، در بازار ۸۱۳ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

زمان آغاز و جزییات اولین طرح فروش بدون قرعه‌کشی ایران خودرو

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، اولین طرح فروش بدون قرعه‌کشی ایران خودرو از روز چهارشنبه، 7 مهر با عرضه هایما S7 پلاس آغاز می‌شود. جزئیات فروش را بخوانید.

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو، خبر داده بود که در آینده‌ای نزدیک برنامه فروش جدیدی برای هایما S7 بدون محدودیت‌های قرعه‌کشی اجرا و سپس این روش برای هایما S۵ برگزار می‌شود. حالا گروه صنعتی ایران‌خودرو قصد دارد، اولین طرح فروش فوق‌العاده خود بدون قرعه‌کشی را از چهارشنبه هفته جاری (هفتم مهر) به مرحله اجرا گذارد.

طرح فروش بدون قرعه‌کشی ایران خودرودر وهله نخست، برای هایما S7 پلاس اتوماتیک اجرا می‌شود که این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، زغالی، خاکستری و نقره‌ای متالیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌شود.

فروش‌فوق‌العاده تارا به زودی

همچنین، حمید مرادی، قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش روزانه تولید تارا به ۱۰۰ دستگاه در این گروه خودروسازی خبر داد و با بیان اینکه با ادامه روند کنونی به زودی تولید به ۳۰۰ دستگاه در روز می‌رسد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از دو هزار دستگاه تارا تولید شده است و در آینده نزدیک برنامه فروش فوق‌العاده این خودرو نیز به اجرا گذاشته می‌شود.

وی ضمن اشاره به ارائه بسته خدمات متفاوت و ویژه به دارندگان تارا، اعلام کرد: ایران‌خودرو برای محصول تارا اتوماتیک که به زودی وارد بازار می‌شود، نیز هدف‌گذاری کیفی پنج ستاره را دنبال می‌کند و در صدد است تا با ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، رضایت‌مندی مشتریان را کسب کند. تارا اتوماتیک به زودی وارد مرحله تجاری‌سازی و تحویل به مشتریان می‌شود (ایسنا).

تفاوت قیمت هایما S۷ در طرح فروش و بازار

به گزارش تجارت‌نیوز، در طرح فروش هایما S۷ پلاس، این خودرو به قیمت ۶۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود. هایما S۷ پلاس، در بازار ۸۱۳ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

این تفاوت قیمت، بیانگر توزیع رانتی قابل توجه در طرح فروش هایما S۷ پلاس است.

جزئیات ثبت‌نام در طرح فروش بدون قرعه‌کشی ایران خودرو را در خبر فروش هایما S۷ پلاس بخوانید.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید