در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شهرستان اهر مبنی بر کودک آزاری یک معلم روستایی به شکل گسترده ای دست به دست شد.

ماجرای آزار جنسی چند کودک روستایی توسط یک معلم در آذربایجان شرقی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در همین حال فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان اهر نیز اظهار کرد: در پی انتشار خبر کودک آزاری در اهر، در اولین فرصت اقدام به تشکیل جلسه شورای تامین با حضور مسئولان قضایی، امنیتی نظامی و انتظامی شد.

دادستان عمومی و انقلاب اهر (آذربایجان شرقی) با بیان کودک آزاری در شهرستان مربوط به سال قبل است گفت: اتهام کودک آزاری معلم اهری در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان در حال رسیدگی و انجام تحقیقات مقدماتی است.

رحیم عبدالهی در یک گفت و گوی خبری افزود: در پی گزارش مرجع انتظامی و شکایت ۲ نفر از والدین دانش‌آموزان یکی از روستاهای بخش مرکزی اهر مبنی بر کودک آزاری فرزندان شان توسط معلم روستا در سال گذشته، موضوع بلافاصله بصورت ویژه در شعبه بازپرسی دادسرا مطرح و تحت رسیدگی قضایی قرار گرفت.

وی افزود: دستگاه قضایی با جدیت و دقت و حفظ استقلال قضایی و بدون توجه به حواشی ایجاد شده، موضوع را در اسرع وقت رسیدگی و مطابق قانون و مقررات قضایی اتخاذ تصمیم لازم خواهد کرد.

وی از اصحاب رسانه و مدیران شبکه های اجتماعی خواست قبل از انتشار هرگونه اخبار از صحت و سقم آن اطلاع حاصل و با رعایت اخلاق حرفه‌ای، سعی در انتشار اخبار موثق کنند.

عبداللهی هشدار داد که با انتشار کنندگان اخبار کذب و تشویش کنندگان اذهان عمومی قطعا شناسایی و برخورد قضایی می‌شود.

در همین حال فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان اهر نیز اظهار کرد: در پی انتشار خبر کودک آزاری در اهر، در اولین فرصت اقدام به تشکیل جلسه شورای تامین با حضور مسئولان قضایی، امنیتی نظامی و انتظامی شد.

رسول خدابخش افزود: در این جلسه پس از طرح موضوع، همه دستگاه های مرتبط، گزارش لازم را ارائه دادند و متعاقبا اطلاعات تکمیلی از سوی دستگاه قضایی به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی تاکید کرد: به شهروندان عزیز اطمینان می‌دهیم شورای تامین تا حصول نتیجه نهایی پیگیر موضوع خواهد بود.

در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شهرستان اهر مبنی بر کودک آزاری یک معلم روستایی به شکل گسترده ای دست به دست شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید