بازیگر زن مشهور که برای فوت کردن شمع تولدش کمی خم شد و از آنجا که موهایش از هر دو طرف صورتش آویزان بود، شعله یکی از شمع ها به گوشه ای موهایش گرفت.

سوختن موهای بازیگر زن مشهور هنگام فوت کردن شمع تولدش! / عکس

به گزارش سلام نو، روز گذشته یکی از ویدئوهای وایرال فضای مجازی، مربوط به اتفاقی بود که در جریان جشن تولد یکی از بازیگران معروف هالیوود رخ داد.

نیکول ریچی

" نیکول ریچی " بازیگر آمریکایی هالیوود، به همراه دوستانش تولد ۴۰ سالگی اش را جشن گرفته بود و این دورهمی را به صورت لایو با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته بود. همه چیز به صورت لحظه به لحظه و به شکل آنلاین در حال اجرا بود تا اینکه نوبت به فوت کردن شمع کیک شد.

نیکول ریچی

سوختن موهای نیکول ریچی

خانم بازیگر برای فوت کردن شمع تولدش کمی خم شد و از آنجا که موهایش از هر دو طرف صورتش آویزان بود، شعله ی یکی از شمع ها به گوشه ای موهایش گرفت. او که غرق در آرزو و فضای فوت کردن شمع تولدش بود متوجه این مسئله نشد تا اینکه یکی از نزدیکانش او را متوجه این اتفاق کرد.

" نیکول ریچی " ابتدا با خنده سعی کرد آتش موهایش را خاموش کند اما خیلی سریع متوجه شد که ماجرا به این سادگی ها هم نیست، در همان لحظه صورت خندان او تبدیل به چهره ای وحشت زده شد و فورا برای خاموش کردن موهای آتش گرفته اش آنجا را ترک کرد. از قرار معلوم به جایی رفت که بتواند با آب آتش را خاموش کرده و موهایش را از سوختگی بیشتر حفظ کند.

خوشبختانه ماجرا ختم به خیر شد و او پس از خاموش کردن موهای آتش گرفته اش دوباره با دنبال کنندگانش ارتباط گرفته و از همه آنها برای حضور در جشن تولدش و ابراز نگرانی به دلیل حادثه ای که هنگام فوت کردن شمع برایش رخ داد تشکر کرد. / نمناک

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید