میمونی که به مدت ۳ روز یک توله سگ را گروگان گرفته بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

گروگانگیری عجیب توله سگ توسط میمون که سه روز به طول کشید! / فیلم

به گزارش  سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، توله سگی که به مدت سه روز توسط یک میمون وحشی به گروگان گرفته شده بود سرانجام نجات پیدا کرد. «سارو»، توله سگ سیاه و سفیدی که تنها دو هفته از تولدش می‌گذشت پنجشنبه گذشته توسط این میمون ربوده شده بود. این میمون پس از ربودن سارو آن را به بالای یک پست برق در منطقه تامان لِستاری پوترا مالزی منتقل کرده بود.

ساکنان محلی که متوجه ربوده شدن توله سگ شده بودند در محلی که میمون به همراه این حیوان حضور داشت تجمع کردند. «چری لی یی لی»، یک شاهد عینی در این رابطه گفت که توله سگ ضعیف و خسته شده بود، اما به نظر نمی‌رسید میمون قصد آسیب رساندن به آن را داشته باشد. میمون این توله سگ را نگه داشته و با خود آن را به اطراف منتقل می‌کرد. این میمون با این توله سگ مثل دوست خود یا بچه اش رفتار می‌کرد و این بسیار عجیب بود. با این حال باید فورا توله سگ را نجات می‌دادیم، چون ممکن بود از گرسنگی و تشنگی تلف شود.

چری و ساکنان محلی سه بار تلاش کردند تا توله سگ را از دست میمون نجات دهند، اما تلاش آن‌ها هر بار با شکست رو به رو شد. بار سوم میمون از بالای پست برق به بالای درختان فرار کرد. با این حال میمون برای خوردن غذا به بالای پست برق باز می گشت. سرانجام پس از پرتاب اشیاء به سمت میمون، ساکنان موفق شدند میمون را ترسانده و این حیوان توله سگ را در میان شاخه‌های درختان رها کرد.

توله سگ توسط یکی از ساکنان محلی به خانه منتقل و فورا به این حیوان غذا و آب داده شد. پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارو آسیب ندیده است. گفتنی است؛ دولت مالزی سالانه به طور متوسط ۳۸۰۰ شکایت در مورد میمون‌ها دریافت می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید