ارژنگ امیرفضلی، بازیگر سینما و تلویزیون در پیج اینستاگرام خود با اشاره به اختصاص واکسن فایزر به مادران باردار ویدیویی طنز را منتشر کرد.

شوخی جالب ارژنگ امیرفضلی با خبر تزریق واکسن فایزر برای زنان باردار / فیلم

به گزارش سلام نو، ارژنگ امیرفضلی بازیگر سینما و تلویزیون است.ارژنگ امیرفضلی متولد سال ۱۳۴۹ است. ارژنگ امیرفضلی فعالیت های طنزی در اینستاگرام دارد. ارژنگ امیرفضلی از محبوبیت بسیاری میان مردم برخودار است. ارژنگ امیرفضلی نسبت به شرط باردار بودن برای زدن واکسن فایزر واکنش بامزه ای نشان داد.

ارژنگ امیرفضلی به خبر "واکسن فایزر وارداتی فقط برای مادران باردار تزریق می شود." واکنش نشان داد. او فیلمی طنز در اینستاگرام خود منتشر کرد که همه را به خنده وا داشت.

 ارژنگ امیرفضلی کیست؟

ارژنگ امیرفضلی (زادهٔ ۱۳۴۹) بازیگر و کارگردان ایرانی است و بیشتر به‌عنوان یک کمدین شناخته می‌شود. او پسر حسین امیرفضلی، بازیگر و کارگردان قدیمی ایران است.

ارژنگ امیرفضلی

ارژنگ امیرفضلی کار خود را از سال ۱۳۶۷ در تئاتر با نمایش تجربه‌ای بر مسلم ابن عقیل به کارگردانی محمود عزیزی شروع کرد و کار خود را در تلویزیون با برنامهٔ «نوروز ۷۲» به کارگردانی داریوش کاردان، همراه با مهران مدیری و حمید لولایی آغاز کرد. او به سرعت در عرصهٔ هنر هفتم درخشید و علاوه بر بازیگری در سینما، تلویزیون و تئاتر، کارگردانی چند مجموعهٔ تلویزیونی را نیز در کارنامهٔ کار خود ثبت کرد.

از مهمترین آثار وی می‌توان به «الو الو من جوجوام» (مرضیه برومند)، «جنگجوی پیروز» (مجتبی راعی)، «مربای شیرین» (مرضیه برومند)، «شارلاتان» (آرش معیریان)، «شام عروسی» (ابراهیم وحیدزاده)، «اخراجی‌ها» (مسعود ده نمکی)، «اخراجی‌ها ۲» (مسعود ده نمکی)، «محاکمه در خیابان» (مسعود کیمیایی) و «افراطی‌ها» (جهانگیر جهانگیری) اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    0 0
    جفنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید