همزمان با فرا رسیدن ماه مهر و آغاز فصل مدارس، مدرسه ابتدایی پسرانه" کارآفرین"در استان کرمانشاه با حضور مقامات استانی و اعضای هیات مدیره بانک ​کارآفرین افتتاح شد.

مدرسه "کارآفرین" استان کرمانشاه افتتاح شد
به گزارش سلام نو و به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، این بانک در راستای  عمل به تعهدات خود در  قالب مسئولیت اجتماعی با انعقاد قرارداد با سازمان  نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مجمع خیرین مدرسه ساز  در ساخت  این مدرسه  همکاری داشته است. این مدرسه، در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع و   با ۶۸۳ متر زیربنا بصورت ۶ کلاسه ساخته شده است که ظرفیت پذیرش ۳۲۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی را دارد. طبق اظهارات مسوولان استانی این مدرسه از ابتدای مهر ماه سال جاری پذیرای دانش آموزان مقطع ابتدایی  استان کرمانشاه خواهد بود. مراسم  افتتاحیه مدرسه ابتدایی پسرانه " کارآفرین "صبح روز جاری با حضور  آقایان مهدی سیف علیشاهی ، دکتر احمد بهاروندی از اعضای هیات مدیره بانک ، مهندس  فضل اله رنجبر فرماندار استان کرمانشاه، مهندس منوچهر فخری معاون استاندار ، دکتر باقری فرد مدیر آموزش و پرورش استان، مهندس نظری رییس سازمان نوسازی  مدارس  استان کرمانشاه، یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان، افتخاری رییس مجمع خیرین استان، برگزار شد.

در این مراسم دکتر احمد بهاروندی عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور توسعه سرمایه انسانی بانک ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این مدرسه همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ گفت: یکی از اعتقادات من این است که باید نام پرورش پیش از آموزش قرار داده شود چرا که موضوع پرورش بسیار مهم و قابل توجه است . به گونه ای که در احادیث و روایات از ائمه معصومین تاکید زیادی به توجه بر موضوع پروش داشته اند. وی ادامه داد: واقعیت این است که تئوری های اقتصادی درتعیین رفاه جامعه عاجز هستند چرا که  فضای فکری و محیط فرهنگی -اجتماعی جوامع تعیین کننده میزان رفاه آن جامعه هستند که هیچ گاه در آمار کمی و اقتصادی جامعه دیده نمی شود. دکتر بهاروندی یکی از مزیت های کشورمان را موضوع غنی آموزش و پرورش خواند و تاکید کرد:  بسیار دوست داشتم روزی بتوانیم به جای آموزش و پرورش از نام پرورش و آموزش استفاده کنیم چرا که مزیت های پرورشی می تواند روند رسیدن به  اهداف آموزشی را تسریع کند.
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید