مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران بر ضرورت حفظ ارتباط بانک و مشتریان تاکید کرد و گفت: ارتباط مستمر بانک با مشتریان با ارائه بسته کاملی از تسهیلات و خدمات میسر است.

ضرورت حفظ حلقه اتصال بانک و مشتریان

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر علی صالح آبادی در بازدید مجازی از شعبه اصفهان با اشاره به ظرفیت­های بالقوه این استان در تولید صادراتی، اظهار داشت: شعبه اصفهان از شعب فعال و موثر بانک توسعه صادرات ایران بوده که از بدو تاسیس تا کنون عملکرد مطلوبی را در راستای اهداف بانک داشته است.

وی ضمن امیدواری برای بهبود هرچه بیشترعملکرد شعبه اصفهان، تصریح کرد: بانک توسعه صادرات به دلیل وجود صادرکنندگان و تولیدکنندگان مطرح و فعال در این استان نگاه ویژه ای به این شعبه دارد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با بیان اینکه به عنوان یک بانک حمایتی و توسعه ای، نقش خود را فراتر از دایره اعطای تسهیلات تعریف کرده­ایم، گفت: این بانک آمادگی دارد در حوزه­های مختلف، خدمات تخصصی و آموزشی خود را در اختیار صادرکنندگان و تولیدکنندگان صادرات محور و نیز شرکت­های دانش بنیان قرار دهد.

صالح آبادی، توسعه تعامل با مشتریان را از اولویت های عملکردی شعب بانک توسعه صادرات ایران خواند و گفت: بازاریابی و تعامل سازنده با صادرکنندگان استان، بستر مناسبی را برای حفظ ارتباطات فعلی و توسعه همکاری های آتی فراهم می کند.

وی با اظهار خرسندی از سطح تخصص و دانش پرسنل بانک توسعه صادرات، اظهار داشت: خوشبختانه مهارت و دانش کافی کارشناسان بانک توسعه صادرات توانسته در شرایط تحریم و دشواری مبادلات ارزی، بخش قابل توجهی از چالش صادرکنندگان و تولیدکنندگان را رفع کند. در عین حال جانشین پروری و جذب نیروی متخصص نیز از نکاتی است که باید مد نظر بانک توسعه صادرات ایران قرار گیرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید