احمد مددی با حضور در ساختمان باشگاه استقلال رسما از این تیم جدا شد و پیام خداحافظی نیز برای هواداران استقلال نوشت.

پیام خداحافظی احمد مددی با هواداران استقلال

مدیرعامل استقلال با انتشار متنی از هواداران این تیم خداحافظی کرد

به گزارش سلام نو به نقل از روزنو، احمد مددی با انتشار پیام خداحافظی به حضور یک ساله اش در استقلال پایان داد.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد مددی با انتشار پیامی ضمن خداحافظی با هواداران استقلال و قدردانی از سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان، برای مدیر عامل و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال آرزوی موفقیت کرد. در پیام مدیرعامل سابق استقلال آمده است:

تغییرات جزء جدایی ناپذیر چرخه مدیریت است و به مثابه چوب دو امدادی است که بایستی به هم تیمی بعدی سپرده شود. خرسندم که نزدیک به یک سال به عنوان مدیرعامل در کنار باشگاه بزرگ استقلال بودم و افتخار خدمتگزاری به هواداران شریف و بزرگ که سرمایه‌های اصلی و واقعی باشگاه هستند را داشتم. وظیفه خود می‌دانم ضمن عرض خسته نباشید به همکاران عزیزم در باشگاه استقلال که در این مدت بی چشم داشت و با تمام توان برای سربلندی استقلال تلاش کردند، از جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان نیز تشکر و قدردانی نمایم. همچنین برای جناب آقای آجرلو مدیر عامل محترم باشگاه و اعضای جدید هیات مدیره آقایان عبداللهی، افضلی، مظلومی و مومنی آرزوی موفقیت و سرافرازی دارم.

در پایان بار دیگر از هواداران عزیز باشگاه استقلال تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم استقلال بزرگ در کنار هواداران روزهای شیرین و پر افتخار خود را تکرار کند.

احمد مددی ۳ مهرماه ۱۴۰۰

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید