نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان ماه‌های آینده در مجلس اجرایی می‌شود.

خبر خوش درباره زمان اجرایی شدن لایحه رتبه بندی معلمان

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، حسین حق وردی ظهر شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی که با حضور نورالله طاهری فرمانداری شهریار، سرهنگ یارالهی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهریار، مجید پارسا رئیس آموزش و پرورش شهریار و جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که انجام شد لایحه رتبه بندی بارگذاری شده است و۱۰ روز فرصت هست که نمایندگان مجلس در ارتباط با این مصوبه نظراتشان و پیشنهادات را ثبت کنند بعد انشاالله در نوبت رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: موضوع رتبه بندی معلمان را به جد پیگیری می‌کنیم که تا این مطالبه اصلی که ۱۰ سال است محور مطالبه فرهنگیان است پس از آن برای تصویب و اجرا به دولت فرستاده شود.

عضو فراکسیون فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مطالبات فرهنگیان نیز خبر داد و گفت: ما به عنوان نمایندگان مجلس و به خصوص در فراکسیون فرهنگیان و در کمیسیون آموزش به عنوان بخشی از جامعه فرهنگی دغدغه‌های ارزشمند ای که فرهنگیان دارند پیگیری خواهیم کرد و هیچیک از وعده‌هایی که با فرهنگیان داشته‌ایم فراموش نخواهیم کرد و الان هم این وعده را می‌دهم که به جد تا تحقق همه مطالبات جامعه فرهنگیان انشاالله تلاش خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: موضوع مصوبه پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی اجرایی خواهد شد و دستور آن انجام گرفته است ما در کمیسیون دو هفته قبل جلسه‌ای با حضور مسئولین محترم وزارتخانه‌های آموزش و پرورش آموزش عالی و بهداشت و درمان داشته‌ایم و نحوه بازگشایی مدارس بررسی شد و چیزی که برای ما اولویت دارد حفظ سلامتی فرهنگیان و دانش آموزان عزیز و خانواده‌های آنها است و قرار شده است.

حق وردی بیان داشت: بعد از واکسیناسیون دانش آموزان، آموزش شروع شود و من لازم است از همکاران ارجمند خودم در این مدتی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد و باعث زحمت مضاعف فرهنگیان شد و در این مدت زحمات فرهنگیان ۲ برابر شد تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: البته اموزش مجازی به عنوان یک روش نوین و تکمیلی در کنار آموزش حضوری خواهد بود و چون فرآیند تعلیم و تربیت یک عمل دوطرفه حضوری است و قطع به یقین به طرف آموزش حضوری خواهیم رفت البته با نگاه به رفع دغدغه‌های فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده‌های آنها در بحث سلامتی و ایمنی در مقابل بیماری کرونا.

کد خبرنگار: ۱۳
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 0
    فقط حرف حرف کو تا عمل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید