معدود شرکت و کارخانه ای وجود دارد که برای محیط انبار به فکر قفسه بندی نباشند این امر علاوه بر نظم در محیط انبار ایمنی در محیط انبار را ایجاد می کند. با قفسه بندی انبار اجناس بر اساس حجم و اندازه و تاریخ مصرف می توان دسته بندی کرد و در قفسه بندی انبار چیده شود.

شرکت قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی آریان پویان

­ثبت شرکت قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی یکی از دسته بندی شرکت های ثبتی است که می تواند در قالب شرکت های تجاری به ثبت برسد. اما خود شرکت های تجاری دسته بندی های متعددی دارند که باید با روال آنها آشنایی داشته باشید. هر یک از شرکت های تجاری که مورد تایید برای ثبت قرار می گیرند باید با موضوع مربوط به قفسه بندی فروشگاهی و انبار که در خصوص محصولات و خدمات قفسه بندی در بازار فعالیت دارند به ثبت برسند.

اگر بتوانید یک شرکت تجاری خوب به ثبت برسانید به راحتی می توانید شاخص رشد را در بازار داشته باشید و به راحتی بتوانید در عرضه محصولات فروشگاهی و نیز دسته بندی های زیر مجموع فعالیت کنید. همه شرکت های تجاری در مجموع محصول یا خدمات مربوط به امور بازرگانی را انجام می دهند. بنابراین ثبت شرکت تبدیل به یک نیاز اساسی در این حوزه شده است.

اگر می خواهید ­ثبت شرکت در زمینه های قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی داشته باشید. می توانید با گرفتن شماره های زیر مشاوره تخصصی در این زمینه را از کارشناسان مجرب ما دریافت کنید.

شرکت قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی آریان پویان

قفسه فروشگاهی چیست؟

شما وارد هر فروشگاهی که شوید قفسه های فروشگاهی را می توانید مشاهده کنید. قفسه بندی فروشگاهی دارای قفسه بندی های بزرگی می باشد که در سایز های مختلف قابل سفارش می باشد. این قفسه ها به طور کلی دو نوع می باشند. قفسه های یک طرفه و قفس های دو طرفه.

همان طور که می دانید قفسه های دو طرفه در وسط فضای فروشگاه برای سهولت در خرید برای مشتریان طراحی شده اند و قفس های یک طرفه نیز در سمت دیوار فروشگاه قرار می گیرند.

اجزای تشکیل دهنده قفسه بندی فروشگاهی

قفسه بندی های فروشگاهی از دارای ستون های قفسه، بازوی قفسه بندی، پوشش پشت قفسه بندی فروشگاهی و نیز پانل کف قفسه بندی و کتیبه های جلویی قفسه تهیه و تولید می شود.

شرکت قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی آریان پویان

مزایای قفسه بندی فروشگاهی

  1. این نوع قفسه های به راحتی قابل نصب می باشند.
  2. شما می توانید به هر میزان که نیاز فروشگاه هست فاصله طبقات را تنظیم کنید.
  3. به راحتی کالا ها و اجناس قابل برداشت می باشد.

دسته بندی قفسه فروشگاهی

به طور کلی قفسه بندی فروشگاهی دارای سه دسته بندی کلی می باشد. ۱) قفسه های دیواری، ۲)قفسه بندی فروشگاهی خود ایستا یک طرفه، ۳) قفسه بندی های فروشگاهی خود ایستا دو طرفه.

قفسه بندی فروشگاهی دیواری: این قفسه برای همه مشاغل کاربردی است زیرا بدون پایه است و به دیوار فروشگاه نصب می شود.

قفسه بندی دو طرفه: قفسه هایی که در فضای وسط فروشگاه نصب می شود. بدون اینکه به جایی پیچ شود.

قفسه بندی یک طرفه: برای استفاده از فضاهای کناری فروشگاه می توان از قفسه بندی های یک طرفه استفاده کرد.

جنس قفسه های فروشگاهی

برای قفسه های فروشگاهی جنس های متعددی قابل استفاده می باشد. این قفسه ها ممکن است از جنس آلمینیوم و فولاد، چوب یا پلاستیک می باشد. قفسه هایی مانند مشبک، پیچ و مهره ای، یا قفسه های از پیش ساخته بدون پیچ و مهره و سایر قفسه های دفتر و سیستم راک کف پوشدار سبک و سنگین و قفسه بندی راک شاخه ای را می توان در انواع فروشگاه ها طراحی و اجرا نمود.

انواع طراحی های مختلف قفسه بندی فروشگاهی

  1. طرح ترک
  2. مدل هایپری
  3. قفسه های سوپر مارکتی
  4. قفسه فروشگاهی یک طرفه یا دو طرفه
  5. قفسه های فروشگاهی سوپر مارکتی اتکت خور
  6. قفسه های خود ایستا و کنار دیواری
  7. قفسه فروشگاهی سوپر مارکتی دیوارکوب

شرکت قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی آریان پویان

قفسه بندی انبار

معدود شرکت و کارخانه ای وجود دارد که برای محیط انبار به فکر قفسه بندی نباشند این امر علاوه بر نظم در محیط انبار ایمنی در محیط انبار را ایجاد می کند. با قفسه بندی انبار اجناس بر اساس حجم و اندازه و تاریخ مصرف می توان دسته بندی کرد و در قفسه بندی انبار چیده شود.

همچنین اگر انبار های شرکت یا مجموعه ای قفسه بندی شود. امنیت برای نیرو ها نیز ایجاد می شود و از پخش شدن لوازم و تجهیزات و گم شدن آنها در انبار جلوگیری می شود. علاوه بر این اجناس مربوط در انبار خراب یا شکسته و یا از بین نمی روند. بنابراین نسبت خسارت به اجناس در انبار کاهش خواهد یافت.

با نصب قفسه بندی انبار نظمی در فضای انبار ایجاد می شود که در هزینه و زمان صرفه جویی به عمل می آورد و به راحتی کارگران و کارمندان اجناس مورد نیاز را در انبار پیدا کنند.

شماره تماس :  ۰۲۱۲۶۷۱۲۱۵۶   /    ۰۹۱۲۳۰۵۳۲۴۱

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید