به جز پایه‌های اول و هنرستان‌ها، از نیمه دوم آبان، ماه بازگشایی تدریجی و آرام و البته با تأیید وزارت بهداشت را خواهیم داشت.

از نیمه آبان ماه مدارس برای چه پایه‌هایی بازگشایی می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، عبدالرضا فولادوند در آئین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ضمن گرامی داشت هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ۳۶ هزار دانش آموز و ۵ هزار فرهنگی شهید در هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدا کردند.

وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: برای دومین بار زنگ سال تحصیلی در زیست بوم جدید به صدا درآمد. ستاد مهر از اواخر بهمن ماه ۱۳۹۹تشکیل شد و در کارگروه‌های هفت گانه برای چنین روزی تلاش کردند. ۱۸ هزار نفر در حدود ۹ ماه زحمت کشیدند. 

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در شهر تهران تصریح کرد: ما در شهر تهران، ۱ میلیون ۲۰۰ هزار دانش آموز و ۴۰ هزار کلاس درس داریم. همچنین با کمبود ۱۲ هزار نیرو مواجه هستیم. ثبت نام‌ها در تهران از ۳ ماهه گذشته شروع شد و در رتبه نخست قرار گرفت. تا به اینجای کار ۱۲ میلیون جلد کتاب بین دانش آموزان تولید شده است. 

وی افزود: تهران همچنین از نظر کلاس بندی، رتبه اول را داشت. در سال جدید در این شهر، ۶۰ آموزشگاه در قالب ۳۰۰ کلاس افتتاح کردیم. 

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در مورد شروع سال تحصیلی گفت: سیاست دولت مبنی بر بازگشایی آرام مدارس است. به جز پایه‌های اول و هنرستان‌ها، از نیمه دوم آبان، ماه بازگشایی تدریجی و آرام و البته با تأیید وزارت بهداشت را خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم در ایام پساکرونا کمبودها و کاستی‌های این دو سال را جبران کنیم. 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید