برخی افراد فکر می کنند با گفتن یک دروغ می توانند مسئله ای را حل کنند. اما اینگونه نیست مانند دامادی که به دلیل یک دروغ عجیب در روز عروسی به زندان افتاد.

به زندان افتادن داماد جوان به دلیل دروغ عجیب!

داماد در شب عروسی خود به دردسر افتاد. داماد در شب عروسی به دلیل یک دروغ روانه زندان شد.دروغی که برای داماد گران تمام شد.داماد ۲۰۰ نفرناشناس را به صورت رندوم و انتخابی دعوت کرده تا خودشان را دوست او و یا خویشاوندان داماد در مراسم عروسی جا بزنند.

تصور کنید که شادترین روز زندگی یعنی شب مراسم عروسی شما تبدیل به یک کابوس شود. دقیقاً همان اتفاقی که برای یک زوج چینی در مراسم عروسی شان رخ داد و مشخص شد که داماد ۲۰۰ نفرناشناس را به صورت رندوم و انتخابی دعوت کرده تا خودشان را دوست او و یا خویشاوندانش در مراسم عروسی جا بزنند. جزئیات بیشتر را در این بخش از گوناگون نمناک خواهید خواند.

دروغی که برای داماد گران تمام شد

این عروس و داماد قرار بود در یکی از بهترین هتل های شهرشان مراسم عروسی خود را برگزار کنند. همه چیز طبق برنامه پیش رفت تا این که خانواده عروس متوجه شدند نصف میز ها که برای مهمانان داماد رزرو شده کاملاً خالی هستند در صورتی که داماد جوان بارها گفته بود که از یک خانواده ی بزرگ است و اقوام بسیاری دارد که در واقع همه انسان های معتبری هستند.

هنگامی که علت را از دامادشان جویا شدند، او پاسخ داد که مهمان ها در راه هستند اما عروس و خانواده اش به شدت به این قضیه مشکوک شده بودند به همین دلیل تصمیم گرفتند با چند تن از مهمانان صحبت کنند.

بهم خوردن مراسم عروسی توسط داماد

همه آنها گفتند که دوست ونگ هستند، همین باعث شد که شک خانواده عروس بیشتر شود زیرا هیچ کدام از آن ها نمی توانستند بگویند که چگونه با داماد آشنا شده اند. وقتی پرس و جو را ادامه دادند ، متوجه شدند که داماد به آن ها دروغ گفته است و هیچ خبری از اقوام پرتعداد و سرشناس نیست چراکه این افراد مشکوک هستند، به همین دلیل با پلیس تماس گرفتند.

هنگامی که پلیس به آنجا رسید، مهمانان را بازجویی کرد. بعضی از آن ها زیر فشار پلیس اعتراف کردند و پذیرفتند که تا قبل از مراسم عروسی، هرگز داماد را ندیده بودند.

بعضی از آن ها دانش آموز و دانشجو بودند، بعضی راننده تاکسی و بعضی در شبکه های اجتماعی با داماد آشنا شده بودند و قبول کرده بودند که با دریافت مبلغ ۱۲ دلار به عنوان دوستان و خویشاوندان داماد در مراسم عروسی بروند. حتی بعضی از آنها پیام های این داماد را در گوشی موبایل که برای دعوتشان فرستاده شده بود، به پلیس نشان دادند.

حالا این دروغ عجیب و غریب داماد است که عروس و خانواده اش را ناراحت کرده و آنها تصمیم گرفتند تا همه چیز را بهم بزنند چرا که شروع زندگی با چنین دروغی، پایان خوشی نخواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که چرا آقای داماد چنین اقدامی انجام داده و برای ادامه دادن دروغش و تامین دستمزد این همه میهمان پول قابل توجهی قرض کرده ولی آنچه مشخص است این است که دیگر اجازه ادامه رابطه با عروس و خانواده اش را ندارد چراکه آنها از او شکایت کرده و راهی زندانش کردند و حالا داماد به جای ماه عسل، در زندان به سر می برد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید