در ویدیو زیر شاهد حمایت نوید محمدزاده بازیگر مرد سینما و همسر فرشته حسینی از امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی که مهاجرت کرده است، خواهید بود.

پیام نوید محمدزاده و همسرش برای تتلو جنجالی شد! / فیلم

جالب است بدانید نوید محمدزاده بازیگر مرد مشهور ایرانی مدتی قبل قبل از اینکه امیر تتلو وارد حاشیه های امروز خود شود از او حمایت کرده بود، او در حال حاضر این پست را پاک کرده است. در ویدیو زیر مشاهده نمایید.

امیر تتلو خواننده مشهور ایرانی بود که چند سال پیش به ترکیه مهاجرت کرد و بعد از آن شروع به خالکوبی های گسترده در ظاهر خود نمود. او با انتشار تصاویری مستهجن از خود در کنار دختران حاشیه های زیادی را به پا کرده است.

آنچه بر نوید محمدزاده گذشت

امسال جنجالی ترین سال زندگی نوید محمدزاده از دید رسانه ای بوده است. نوید محمدزاده در سال 1400 حاشیه های بسیار زیادی را تجربه کرد. مهم ترین آن ازدواج با فرشته حسینی بازیگر ایرانی افغانستانی است که جنجالی شد و متاسفانه عده ی زیادی از مردم او را به خاطر این انتخابش مورد انتقاد قرار دادند و خب افرادی که برای آنها آرزوی خوشبختی کردند هم کم نبودند.

نوید محمدزاده بعد از مدت ها انتشار تصویر لباس های ست شده با فرشته حسینی بالاخره خبر رابطه عاشقانه خود را تایید کرد و بعد از مدتی مراسم عقد خود را برگزار نمود و رسما فرشته حسینی همسر او شد. البته نوید محمدزاده به دلیل اینکه با یک دختر ایرانی افغانستانی ازدواج کرده بارها مورد حمله منتقدان قرار گرفته و حتی برخی از فن های او هم بر علیه او مطلب منتشر کردند !

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید