مسافران هوشیار جان پیرزنی را که حین سوار شدن به قطار در حال حرکت به داخل شکاف سقوط کرده بود نجات دادند.

نجات معجزه‌آسای جان پیرزن ۷۱ ساله از زیر قطار / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک زن سالخورده در یکی از ایستگاه‌های قطار کشور هند را به تصویر می‌کشد. این زن ۷۱ ساله قصد سوار شدن به یک قطار در حال حرکت را داشت که ناگهان به داخل شکاف میان سکو و قطار سقوط کرد. هوشیاری همسر این زن و مسافرانی که در نزدیکی محل حادثه حضور داشتند موجب نجات جان این زن شد. این اتفاق روز شنبه و در ایستگاهی در شهر بمبئی هند رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ایستگاه قطار تهیه شده چگونگی وقوع حادثه و همچنین نجات این زن را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این زن به همراه همسرش و یک مسافر دیگر روی سکو ایستگاه دیده می‌شود. لحظاتی بعد با حرکت قطار این زن تلاش می‌کند تا از طریق یکی از درب‌های باز قطار وارد واگن شود که ناگهان به داخل شکاف سقوط می‌کند. دو مسافر که یکی از آن‌ها همسر این زن بود بلافاصله وارد عمل شده و وی را از داخل شکاف بیرون می‌کشند. لحظاتی بعد مسافران دیگر به همراه پلیس و ماموران ایستگاه به سمت محل حادثه شتافته تا به این زن کمک کنند.

بنا به اعلام اداره راه آهن غرب هند این زن که از ناحیه پا و کمر دچار جراحت شده بود برای مداوا به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. بنا به این گزارش او روز یکشنبه از بیمارستان مرخص شد. مسئولان اداره راه آهن هند با انتشار این ویدئو بار دیگر از شهروندان درخواست کردند تا با سوار یا پیاده شدن از قطارهای در حال حرکت جان خود را در معرض خطر مرگ قرار ندهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید