واسیلی گورگوس که یک دامدار بود و در باکائو رومانی زندگی می‌کرد، در سال ۱۹۹۱ خانه خود را ترک کرد و دیگر بازنگشت تا این که حال پس از ۳۰ ساله به خانه بازگشت و خانواده خود را متعجب کرد.

بازگشت پیرمردی پس از ۳۰ سال با همان لباس‌های قدیمی‌ به خانه

به گزارش سلام نو به نقل از العالم؛ خانواده یک مرد رومانیایی با تعجب خبر از بازگشت او پس از ناپدید شدن ۳۰ ساله به خانه دادند. جالب‌تر اینجا بود که پیرمرد همان لباسی را بر تن داشت که آخرین بار پوشیده بود. واسیلی گورگوس که یک دامدار بود و در باکائو رومانی زندگی می‌کرد، در سال ۱۹۹۱ خانه خود را ترک کرد و دیگر بازنگشت.

به نوشته روزنامه رومانیایی Adevărul، بستگان گورگوس ۹۳ ساله وی را مرده اعلام کردند و پس از چندین روز جستجوی بیهوده، مراسم سنتی یادبود او را برگزار کردند. همسایه‌هایش وقتی دیدند یک ماشین در اواخر آگوست ۲۰۲۱ در جلوی خانه‌ای که فرزندان و خانواده اش در آن زندگی می‌کنند پارک کرد و واسیلی، که ۳۰ سال پیش مفقود شده بود، از آن پایین آمد، بسیار تعجب کردند.

بازگشت پیرمردی به خانه بعد از ۳۰ سال

خانواده این مرد را در وضعیت جسمانی مناسبی یافتند، اما او از زوال عقل رنج می‌برد و به یاد نمی‌آورد که در ۳۰ سال گذشته چه اتفاقی افتاده است و مرتب تکرار می‌کرد: "من همیشه در خانه بودم. "

بستگان وی معتقدند که یک نفر متوجه شده است که پیر مرد راه خود را گم کرده است و تصمیم گرفته که او را به آدرسی که در اسناد شخصی او بوده بازگرداند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 0
    در کشورهای دیگر که 80درصدواکسن زدن ویروس بیشتر شده توراخداواکسن رااجباری نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید