در شبانه‌روز گذشته ۸ شهروند مازندرانی به علت ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی این استان جان باختند.

۸ شهروند مازندرانی قربانی کرونا شدند

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ۷۹ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۸ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ ۸ کرونایی در حوزه مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۶۱بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۰۱نفر ترخیص شدند.

او افزود:۸۱بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر موسوی گفت: ۳۵۷بیمار مبتلا به کووید۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او با اشاره به جان باختن ۸نفر در ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفرهای غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

بابل بدون مرگ کرونایی

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۸بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۳۱بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

اوشمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۳۶نفر اعلام کرد و افزود:۲۶بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید