کافه کتاب ها یک مکان بسیار خوب و دنج  برای ملاقات دوستانتان یا وقت گذراندن تنهایی است.

 نگاهی به کافه کتاب های تهران با خرید بلیط چارتری از آس چارتر

کافه کتاب چیست؟

اگر اهل کتاب باشید قطعا دوست دارید بیرون از فضای خانه ساعاتی را اختصاص به کتاب خواندن بدهید ، کافه کتاب ها این فرصت را به شما خواهند داد.در این مقاله از اس چارتر می خواهیم شما را با کافه کتاب های تهران اشنا کنیم تا اگر قصد داشتید سری بزنید با ان ها اشنایی داشته باشید، .همچنین می توانید با تهیه بلیط چارتری اهواز تهران به این کافه ها  سری بزنید.

کافه کتاب شریعتی

به جرات می توان گفت یکی از بهترین کافه کتاب ها در منطقه شریعتی تهران است ، یکی از دلایلی که باعث شده تا کافه کتاب شریعتی بسیار معروف شود کیفیت بالای سرویس دهی ان است که موقعیت مکانی مناسب هم دارد و داشتن محیط زیبا باعث شده تا جوانان بیشتر به این مکان بروند ، این کافه کتاب دارای منو بسیار متنوعی نسبت به دیگر کافه ها می باشد.

کافه کتاب رف

این کافه یک خانه ی بسیار قدیمی است با قدمت ۸۰ ساله ، که اکنون تبدیل به مجموعه فرهنگی و کافه ای زیبا شده است.کسانیکه عاشق مکانی دنج و بدون سر و صدا هستند بهترین مکان همین کافه کتاب رف می باشد معمولا کسانیکه بلیط چارتری هواپیما گرفته اند به  این مکان سر می زنند ، همچنین جالب است بدانید این کافه محیط باز هم دارد که با میز وصندلی چیده شده است و میتوانید از محیط بیرونی هم استفاده نمایید.

ادرس : تهران، نیاوران، خیابان باهنر، بعد از مژده(مقدسی)، بن بست شریعتی، پلاک ۱

شهر کتاب مرکزی

این کافه کتاب از بهترین و کامل ترین کافه کتاب ها می باشد که بخش هایی چون  بخش کتاب بزرگسال، کودک و بین‌الملل دارد.همچنین در این مکان برنامه هایی مثل رونمایی کتاب، آلبوم موسیقی، بزرگداشت، برنامه‌های کودک و...دارد.در این شهر کتاب کافه کوچکی برای دوست داران کتاب که می خواهند ساعاتی را در کتاب سیر کنند تهیه شده است که می توانند به خواندن کتاب و گفت و گو بپردازند.

کافه کتاب اکباتان

این کافه در کتابفروشی بزرگی واقع شده است که محیطی بسیار دنج و ارام دارد و می توانید از ان استفاده کنید.با اس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده پرواز چارتر کیش تهران در ادامه همراه باشید تا با دیگر کافه کتاب های تهران اشنا بشوید.

ادرس: فاز دوم شهرک اکباتان، بین بلوک پانزدهم و سیزدهم

شهر کتاب فرشته

در این شهر کتاب می توانید انواع نوشیدنی ها و غذاها را در انجا سفارش دهید ، همچنین این کافه کتاب مزیت بسیار خوبی که دارد این است دسترسی اسان و سریع به مترو ، تاکسی ، اتوبوس دارد.

ادرس : خیابان شریعتی – کمی پایین تر از پل صدر

 نگاهی به کافه کتاب های تهران با خرید بلیط چارتری از آس چارتر

کافه کتاب فراموشی

این مکان بسیار دنج و کوچک است که بسیار مناسب برای ملاقات با دوستانتان می باشد و حدود دو سال از تاسیس ان می گذرد ، جالب است بدانید در این کافه کتاب سیگار کشیدن ازاد می باشد.

ادرس : خیابان خردمند جنوبی – کریم خان

کافه کتاب امه

این کافه کتاب که قسمت فروشگاه دارد می توانید از ان قسمت اگر از کتابی خوشتان امد بخرید و در قسمت کافه کتاب تا هر زمان که دلتان بخواهد می توانید مشغول گفت و گو باشید و از خواندن کتاب نهایت لذت را ببرید. شما نیز می‌توانید با خرید بلیط ارزان چارتری تهران از این کافه کتاب دیدن کنید.

ادرس : تقاطع بلوار کشاورز و خیابان کارگر

کافه کتاب لاله زار

در این کافه هر میز به نام یک شاعر یا نویسنده بزرگ نام گذاری شده است ، همچنین در این کافه  دوره های مختلف و کارگاه های مختلف نمایش نامه نویسی، داستان خوانی، گالری های مختلف و نشست های ادبی انجام می شود.این کافه کتاب در خیابان لاله زار واقع شده است .

ادرس : خیابان سعدی، چهارراه مخبر الدوله، پشت ایستگاه مترو سعدی داخل کوچه نقاش باشی

کافه کتاب ترنجستان سروش

این کافه کتاب در طبقه ی بالا انتشارات سروش واقع شده است و فضای بسیار ارام و دنجی دارد همچنین این کافه کتاب یک فروشگاه برای فروش ابزار آلات موسیقی و همچنین غرفه فروش کتاب کودک و بازی های فکری دارد.شما می توانید از سایت اس چارتر که در کمتر از سه دقیقه بلیط هواپیما چارتر فراهم می کند بلیط خودتان را تهیه کنید.

کافه کتاب کراسه

یکی دیگر از بهترین کافه کتاب های تهران ، کافه کتاب کراسه می باشد که می توانید در این مکان  انواع نوشیدنی های گرم را سفارش دهید و حین خواندن کتاب نهایت لذت را ببرید.

ادرس : خیابان پورسینا، روبروی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

کافه کتاب ثالث تهران

یکی از دلایلی که باعث شده تا کافه کتاب ثالث جذاب بشود موسیقی است که پخش می شود شما می توانید در حین خواندن این کتاب موسیقی های بی نظیری را بشنوید .این کافه کتاب طبقه ی بالا کتاب فروشی ثالث قرار گرفته  است .

ادرس : خیابان کریم خان، بین ایرانشهر و ماهشهر، طبقه ی بالای نشر ثالث

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید