گودزیلا و کونگ دو شخصیت جذابی هستند که حضور هر یک از آن‌ها در فیلم باعث معروف شدن آن می‌شوند

فیلم‌های اکشن ۲۰۲۱ که قطعا باید دید!

فیلم بازان و طرفداران فیلم‌های اکشن، قوه تخیل بالایی داشته و همیشه به دنبال تماشای برترین فیلم‌های اکشن جهان هستند. سال ۲۰۲۰ سال خوبی برای صنعت فیلم‌های اکشن نبود. سال ۲۰۲۱ با دستی پر از فیلم‌های اکشن آمده تا کمبود سال قبل را جبران کند. همراه ما باشید تا با فیلم‌های اکشنی که ارزش دیدن را دارند، آشنا شوید.

· فیلم آشوب مدام(chaos walking)

فیلم‌های اکشن ۲۰۲۱ که قطعا باید دید!

فیلم آشوب مدام، جدا از ژانر اکشن می‌تواند به دلیل حضور ستاره‌هایی همچون دیزی ریدلی، تام هالند، مدس میکلسن، دمیان بیچیر، نیک جوناس در رده برترین‌ها قرار بگیرد. داستان فیلم اینگونه آغاز می‌شود که تمام دختران و زنان از صحنه روزگار محو شده‌اند. و تمام موجودات دیگر به وسیله صداها توانایی انتقال به ذهن یکدیگر و خواندن افکار را دارند. تاد هیوت، شخصیت اصلی داستان، متوجه شده که ویروسی مرموز باعث نابودی دختران و زنان و پخش این صداها شده است. در ادامه، اتفاقی رخ می‌دهد که تاد به حل این مشکل می‌پردازد.

· فیلم رتبه رئیس (Boss level)

 

فیلم‌های اکشن ۲۰۲۱ که قطعا باید دید!

افراد مشهوری از قبیل کریس بوری، ادی بوری، جو کارنهان نویسندگی این فیلم را بر عهده گرفتند که همین عامل باعث معروف شدن آن شده است. رتبه رئیس در ژانر علمی تخیلی دسته بندی می‌شود که روی شخصیت اصلی داستان به بازیگری فرانگ گریلو است. روی، یکی از افراد بازنشسته نیروهای ویژه است که در روز مرگ خود دچار لوپ زمانی شده و نسخه دیگری از خودش را مشاهده می‌کند. داستان حوالی تلاش روی برای رهایی از این نسخه دیگر خودش می‌چرخد.

· فیلم گودزیلا در مقابل کونگ

فیلم‌های اکشن ۲۰۲۱ که قطعا باید دید!

گودزیلا و کونگ دو شخصیت جذابی هستند که حضور هر یک از آن‌ها در فیلم باعث معروف شدن آن می‌شوند. در این فیلم برتر این دو شخصیت در مقابل یکدیگر قرار گرفته و نبردهای بسیاری خواهند داشت. این فیلم برای عاشقان فیلم اکشن در جایگاه بالایی قرار دارد.

· فیلم بدون پشیمانی

فیلم‌های اکشن ۲۰۲۱ که قطعا باید دید!

اکران فیلم بدون پشیمانی در جریان همه‌گیری ویروس کرونا چندین بار به تأخیر افتاده است. شخصیت اصلی فیلم جان کلارک بوده و همسرش توسط نیروهای روسی به قتل رسیده است. داستان این فیلم درباره انتقام گیری جان از نیروهای روسی است که اتفاقات جالبی را در آن مشاهده می‌کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید