عطر شوموخ از درخت ایلانگ ایلانگ، نعنا هندی، مشک، چوب صندل و آکار تهیه شده است که برای هر دو جنسیت مرد و زن قابل استفاده است و تا ۱۲ ساعت نیز ماندگاری دارد.

لاکچری‌ترین عطرهای دنیا کدامند؟ / عطر 27 میلیارد تومانی

میل به آراستگی و زیبایی همواره در انسان‌ها وجود دارد. مردان و زنان از عطریات متنوع در جهت خوشبو شدن بدن و لباس‌هایشان بهره می‌برند. در گذشته از عصاره‌ی گل‌های وحشی از جمله گل رز، اسطوخودوس، نرگس و ... به عنوان عطر استفاده می‌کردند. به مرور زمان با پیشرفت علم و دستگاه‌ها درست کردن عطر به سمت مکانیزه رفته است. از این رو، بشر قادر به ایجاد رایحه‌های خوشبو بسیاری به عنوان عطر شده است. در جهان عطرهای لاکچری بسیاری وجود دارد که قیمت آن‌ها با طلای ناب و الماس برابری می‌کند. همراه ما با عطرهای گران قیمت و لاکچری آشنا شوید.

· عطر شوموخ

لاکچری‌ترین عطرهای دنیا کدامند؟ / عطر 27 میلیارد تومانی

عطر شوموخ از درخت ایلانگ ایلانگ، نعنا هندی، مشک، چوب صندل و آکار تهیه شده است که برای هر دو جنسیت مرد و زن قابل استفاده است و تا ۱۲ ساعت نیز ماندگاری دارد. این عطر حدود ۲۷ میلیارد قیمت دارد، زیرا تقریبا ۲ هزار و ۴۷۹ گرم طلای ۱۸ عیار، پنج هزار و ۸۹۲ گرم نقره خالص و ۳ هزار و ۵۷۱ الماس ۳۸.۵۵ قیراطی در شیشه این عطر به کار رفته است.

· عطر دی کی ان وای

لاکچری‌ترین عطرهای دنیا کدامند؟ / عطر 27 میلیارد تومانی

عطر دی کی ان وای توسط مارتین کتز ساخته شده و کارکنان شرکت مشهور دی کی ان وای ۱۵ هزار ساعت بر روی ساخت این عطر معروف کار کرده‌اند. این عطر لاکچری حدود ۲۶ میلیارد قیمت دارد که در شیشه آن ۲ هزار و ۹۰۹ سنگ گرانبها به کار رفته است که چهار الماس به شکل گل رز دارد.

· عطر کلایو کریستین نامبر وان

لاکچری‌ترین عطرهای دنیا کدامند؟ / عطر 27 میلیارد تومانی

عطر کلایو توسط روجا دیو مخصوص بانوان ثروتمند طراحی و ساخته شده است. این عطر خوشبو از روغن گل سرخ، ریشه زنبق زرد، یاس، دارچین، ایلانگ و وانیل تاهیتی به دست آمده است. شیشه عطر کلایو از طلای ۱۸ عیار و الماس پنج قیراطی ساخته شده که حدود ۳۵۰ میلیون قیمت دارد.

· عطر باکارا

لاکچری‌ترین عطرهای دنیا کدامند؟ / عطر 27 میلیارد تومانی

عطر باکارا محصول شرکت باکارا بوده که تنها سه عدد از آن ساخته شده است. این عطر از عنبر، یاس، ایلانگ، هل، ریحان، چوب صندل، مشک، درخت مر و مورد سبز به دست آمده است. در شیشه این عطر از یاقوت ارغوانی ساخته شده و حدود ۱۸۲ میلیون قیمت دارد.

سخن آخر

اکنون از قیمت‌های سرسام آور این عطرهای لاکچری با خبر شدید. اما همیشه برای خوشبو و زیبا بودن نیازی به عطرهای گران قیمت میلیاردی و میلیونی نیست. شما می‌توانید عطر محبوب خود را با قیمت‌های مناسب تهیه کرده و همواره آراسته و خوشبو باشید.

کد خبرنگار: ۲۱
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    6 0
    سلام،خونت آباد ما نون نداریم بخوریم شما حرف از عطر میلیاری میزنی بگو هزار تومن،افسرده شدم
    • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      0 0
      اووووووووووو پوووووللللللل. که پولمون ارزش نداره....پول ما ارزشش از هر چی فکر کنی کمتره
  • پدرام IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    بنظر من ۲۷ ملیارد برای یک عطر نمیسرفه آدم اونو بده چیز دیگه خیلی بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید