رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس از وقوع تصادف زنجیره‌ای بین ۵ دستگاه خودرو سواری در جاده بیضاء- شیراز و مصدومیت ۱۴ نفر خبر داد.

۱۴ مصدوم در پی تصادف زنجیره‌ای در جاده بیضاء

به گزارش سلام نو، محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: براثر تصادف زنجیره‌ای بین ۵ دستگاه خودرو سواری (سمند، آردی,۲۰۷,۴۰۵,۲۰۶ پارس) در دوراهی بیضاء ۱۴ نفر مجروح شدند.

او افزود: ساعت  هفت و ۵۷ دقیقه صبح امروز این حادثه به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ فارس اعلام و بلافاصله نیروهای امدادی به همراه ۶ دستگاه آمبولانس اعزام به محل حادثه اعزام شدند.

مرادیان ادامه داد: ۱۳ مصدوم این سوانح رانندگی پس از دریافت خدمات درمانی اولیه از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس‌ها به بیمارستان‌های نمازی و رجایی منتقل و یک نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد.

رئیس اورژانس استان فارس پیشتر از این اعلام کرده بود که از ابتدای امسال ۲۲ هزار و ۳۹۸ ماموریت تصادفی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ استان انجام شده است که از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۸ ماموریت شهری و ۹ هزار و ۳۱۰ ماموریت جاده‌ای انجام شده است.

مرادیان تعداد مصدومان ماموریت‌های تصادفی را ۲۵ هزار و ۱۶۳ مورد اعلام کرد و ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های تصادفی ۱۸۱۳ هزار و ۱۲۶ نفر به مراکز درمانی منتقل و هفت هزار و ۳۷ نفر نیز در محل درمان شدند و متاسفانه ۲۵۱ نفر در این حوادث قبل از رسیدن تیم‌های امدادی اورژانس جان باختند.

مرادیان اظهار داشت: بیشترین تعداد تصادفات که ماموران انجام میدهند محور شیراز-اصفهان، شیراز-کازرون_ محور جهرم_لار و شیراز-داراب بوده که جزو محورهای پرحادثه استان هستند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید