به گفته مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، پلتفرم شاد از فردا سوم مهرماه در دسترس قرار خواهد گرفت.

شبکه شاد از فردا در دسترس قرار می‌گیرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمود حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: دانش آموزان مانند سال گذشته با کد ملی و تاریخ تولد در شبکه شاد احراز هویت می شوند.

وی افزود: اطلاعات کلاس اولی‌ها هم به شاد منتقل شده و جای نگرانی درباره ورود به شبکه شاد برای این پایه تحصیلی وجود ندارد. فقط اینکه از سوم مهرماه احراز هویت انجام می دهند و وارد شاد می شوند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سعی کردیم با آسیب‌شناسی سال گذشته این اختیار را به معلم و مدیر مدرسه بدهیم که بتوانند کلاس هایشان را مدیریت کنند، گفت: اگر به هر دلیلی اطلاعات از سیدا در شاد نیامده بود یا هنوز کلاس‌بندی ها از سوی ما کامل نشده بود که منتقل شود، مدیر مدرسه می تواند کل فضای مدرسه را مدیریت، کلاس درس را ایجاد و معلم و دانش‌آموز به کلاس اختصاص دهد.

حبیبی افزود: حتی معلم هم می تواند کلاس ایجاد کند و دانش آموز اختصاص دهد. ما سعی کردیم ساده ترین و کم چالش ترین مسیرها را برای همکاران ایجاد کنیم که کمترین دغدغه را داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید