رئیس مجلس در مورد لایحه رتبه‌بندی معلمان اعلام کرد که شب گذشته این لایحه در سامانه بارگذاری شد و در روزهای آینده به صحن علنی مجلس می‌آید.

اظهارات مهم قالیباف درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، محمد باقر قالیباف صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس برای شرکت و سخنرانی در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه‌سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان در ضیابر وارد گیلان شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین برنامه خود با حضور در مدرسه دخترانه حضرت رقیه (س) رشت زنگ شکوفه ها را به صدا درآورد.

قالیباف پس از نواختن زنگ شکوفه ها در دبستان دخترانه حضرت رقیه (س) رشت، با اولیای دانش آموزان و معلمان دیدار و گفتگو کرد.

در این گفتگو یکی از معلمان با گلایه از وضعیت معیشتی فرهنگیان خطاب به رئیس مجلس گفت که وضعیت معیشتی معلمان مناسب نیست و با اجرای لایحه رتبه‌بندی تمام معلمان انگیزه مضاعف گرفته و بیشتر تلاش می‌کنند.

قالیباف در پاسخ به مطالبات این معلم اعلام کرد که شب گذشته لایحه رتبه‌بندی معلمان در سامانه بارگذاری شد و در روزهای آینده به صحن علنی مجلس می‌آید.

در راستای اجرای برنامه‌های ۵ ساله توسعه، سال گذشته، دولت دوازدهم مجاب شد تا لایحه رتبه‌بندی را به مجلس ارائه کند که این پیگیری‌ها نتیجه داد و لایحه رتبه‌بندی در اسفندماه ۱۳۹۹ به مجلس ارائه شد.

چهارشنبه ۳۱ شهریور این لایحه برای ورود به صحن در سامانه قوانین مجلس ثبت شد تا برای بررسی نهایی راهی صحن علنی مجلس شود. با تصویب لایحه رتبه بندی معلمان، آنهااز حیث مهارت‌ها، توانمندی‌ها و دانشی که دارند، ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید