مرگ مادرم داغ سنگینی برای من بود و هر پنجشنبه سر مزار مادرم می‌رفتم. یک روز متهم با آبمیوه مسموم مرا بیهوش کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد. به همین خاطر از او شکایت دارم.

رسیدگی به ادعای آزار یک زن در قبرستان در دادگاه

به گزارش سلام نو به نقل از جام جم آنلاین، مرد جوان که متهم بود زنی را در قبرستان مورد آزار و اذیت قرار داده، از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و به ۸۰ ضربه شلاق محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از سال گذشته و با شکایت زن جوانی در پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

این زن به ماموران گفت: روز پنجشنبه سر مزار مادرم بودم که مردی آبمیوه خیرات کرد. بعد از خوردن آبمیوه بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم مرد جوان مرا مورد آزار و اذیت قرار داده است.

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند مرد جوان زیاد به قبرستان می‌رود.

او سرانجام دستگیر شد اما در تحقیقات منکر آزار و اذیت شاکی گردید و گفت: من و زن جوان در غم از دست دادن مادر عزادار بودیم و آن روز فقط با هم درددل کردیم. نمی‌دانم چرا مدعی آزار و اذیت از من شده است.

با تحقیقات اولیه، پرونده برای رسیدگی نهایی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

در ابتدای این جلسه شاکی اظهار کرد: مرگ مادرم داغ سنگینی برای من بود و هر پنجشنبه سر مزار مادرم می‌رفتم. یک روز متهم با آبمیوه مسموم مرا بیهوش کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد. به همین خاطر از او شکایت دارم.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: اتهام آزار و اذیت این زن را قبول ندارم. من این زن را مدت‌ها بود می‌شناختم. قصد ازدواج با او را داشتم که به من خیانت کرد و او را فراموش کردم. یک روز که سر قبر مادرم رفتم بودم‌، او را دیدم و حرف زدیم. روز بعد متوجه شدم او ادعای آزار و اذیت از سوی مرا مطرح کرده است. نگهبانان بهشت زهرا مرا می‌شناسند. من هر روز صبح سر قبر مادرم می‌روم.قرار بود با دختری ازدواج کنم که شکایت این زن باعث شد ازدواجم به هم بخورد.

پس از دفاعیات متهم، قضات شعبه نهم دادگاه کیفری برای تصمیم‌گیری وارد شور شده و مرد جوان را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کرده و او را به ۸۰ ضربه شلاق محکوم کردند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید