اتهامات مطرح شده علیه این موسسه که در حوزه تعویض پلاک خودرو فعال است و نیز برخی از افراد و فرماندهان نیروی انتظامی، کذب محض بوده و صحت ندارد.

توضیحات پلیس درباره شایعات و ابهامات مالی مطرح شده علیه موسسه رهگشا

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به شایعات و ابهامات مالی مطرح شده علیه موسسه رهگشا واکنش نشان داد.

مدتی قبل متنی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که اتهامات و ابهامات مالی را پیرامون موسسه رهگشا و برخی از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی مطرح کرده بود. این موضوع با واکنش سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا مواجه شد و جهانی در این باره گفت: در سال ۱۳۹۶ و پس از آنکه برگ سبز سند خودرو به عنوان سند رسمی مالکیت مطرح شد، متاسفانه عده‌ای در فضای مجازی علیه موسسه رهگشا اتهامات کذبی را طرح و منتشر کردند که متن مذکور مربوط به همان دوره بوده و دوباره بازنشر شده است.  

وی با بیان اینکه عامل این شایعه پراکنی در همان زمان شناسایی و دستگیر شد، گفت: با تشکیل پرونده برای این فرد و رسیدگی به آن در دادسرا، هدف مجرمانه متهم نیز بر ملا شده و این فرد از آنچه که انجام داده ابراز ندامت کرد.

جهانی با بیان اینکه بار دیگر شاهد انتشار همان متن در فضای مجازی هستیم، گفت: اتهامات مطرح شده علیه این موسسه که در حوزه تعویض پلاک خودرو فعال است و نیز برخی از افراد و فرماندهان نیروی انتظامی، کذب محض بوده و صحت ندارد.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره مبالغ و درآمدهای مراکز تعویض پلاک نیز گفت: برابر قانون تمام وجوه پرداختی بانکی به حساب خزانه دولت واریز شده و هیچ نفع شخصی یا سازمانی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پایان تاکید کرد که این قبیل اقدامات و شایعه پراکنی‌ها هیچ تاثیری بر عملکرد و خدمت رسانی پلیس راهور نخواهد داشت و  افرادی که با نشر اکاذیب و اتهامات واهی و سوءاستفاده از تکنیک‌های رسانه‌ای قصد فریب افکار عمومی را داشته باشند، حتما تحت پیگرد قانون قرار خواهند گرفت.  

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید