اکثر هتل های کیش در دسته بهترین هتل های ایران قرار می‌گیرند و هر کدام از آنها به نوبه خود، حرفی برای گفتن دارند.

لاکچری ترین هتل های کیش با تخفیف ویژه در پاییز ۱۴۰۰

همه توریست‌های ایرانی و خارجی به خوبی می‌دانند که کیش علاوه بر جاذبه‌های دیدنی، هتل های بسیار زیبایی دارد. اقامتگاه‌هایی که لحظات شیرینی را ثبت می‌کنند و شاید تا آخر عمر آن‌ها را از یاد نبرید. اگر سودای رزرو هتل در کیش را دارید، در ادامه این مطلب جذاب همراه ما باشید.

هتل داریوش کیش

اتاق هتل داریوش کیش

یکی از بهترین هتل های کیش، هتل داریوش است. این هتل شهرت خود را مدیون معماری حیرت انگیزش است. معماری هتل داریوش کیش نه‌تنها در ایران؛ بلکه در خاورمیانه بی‌همتاست. معماری زیبایی که در بدو ورود قاپ مسافران را می دزد. این معماری الهام گرفته از تخت جمشید بوده و عناصر آن به سبک معماری باستان ایران طراحی شده است. شاید در نگاه اول این بنا را با پاسارگاد اشتباه بگیرید؛ ستون‌ها، سنگ‌نگاره‌ها، تندیس‌ها و هر آنچه که در هتل داریوش می‌بینید، شکوه و عظمت معماری ایران باستان را به رخ می‌کشد. این اقامتگاه بیشتر شبیه به یک موزه باستانی است تا یک هتل!

صرف‌نظر از معماری فوق‌العاده هتل داریوش، این مجموعه شگفت‌انگیز دارای بهترین واحدهای اقامتی بوده که در سال ۱۳۸۲ ساخته شد. این هتل پنج ستاره ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که نظیر آن‌ها مشرف بودن به دریا، واحدهای اقامتی بزرگ و مجهز به امکانات لوکس، تجهیزات به‌روز و فضای سبز زیبا و دل‌نشین است.

هتل داریوش در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار و در ضلع شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است. با توجه به اینکه این مقدار فضا برای ساخت یک اقامتگاه کمی بزرگ به نظر می‌رسد، سازندگان هتل داریوش به خوبی توانسته‌اند امکانات بسیار لاکچری و مدرنی را در آن، پیاده‌سازی نمایند.

واحدهای اقامتی هتل داریوش کیش

اول از همه می‌خواهیم واحدهای اقامتی هتل داریوش را که یکی از هتل های لوکس کیش است، معرفی نماییم. وقتی برای بازدید اتاق‌های هتل داریوش می‌روید، انتخاب کمی برایتان سخت می‌شود. چون تمامی واحدهای اقامتی این هتل، زیبا و مجلل هستند؛ به‌خصوص ویلاهای ساحلی که به اتاق‌های کابانا معروفند. در این اتاق‌ها یک دوش در حمام تراس تعبیه شده که به صورت سانروف است. واحدهای اقامتی داخل هتل داریوش کیش نیز بسیار بزرگ و مجهز بوده که برخی از آن‌ها با ویو دریا و برخی دیگر با ویو باغ هستند. ناگفته نماند که طراحی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل داریوش با سبکی متفاوت چیدمان شده که نظر هر مسافری را به خود جلب می‌کند. تجهیزات این اتاق‌ها حتی فراتر از نیاز هر مسافر است. به همین دلیل است که مسافران برای رزرو هتل در کیش فقط به هتل داریوش می‌اندیشند.

رستوران های هتل داریوش

سری به جذاب‌ترین بخش هتل داریوش می‌زنیم. قسمتی که همه مسافران عاشق آن هستند. رستوران‌های هتل داریوش یعنی آپادانا و پاسارگاد با طراحی فوق‌العاده زیبا مکانی دنج و آرام برای مسافران است تا با خیالی آسوده، غذای موردعلاقه خود را نوش جان کنند.

برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی، کافی شاپ هتل داریوش کیش، مکان مناسبی است؛ چون فضای لوکس و رویایی دارد. در کافه لانج که مخصوص عصرانه‌خوری است، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فودی سرو می‌شود.

امکانات تفریحی هتل داریوش کیش

شنا کردن در استخر روباز، یکی از تجربه‌های به‌یادماندنی است که هتل داریوش کیش به شما هدیه می‌دهد. در کنار لذت بردن از استخر و آب‌تنی، می‌توانید به سالن بیلیارد بروید و اوقات خوشی را سپری کنید. به مسافرانی که علاقه‌مند ورزش هستند و دوست دارند تناسب اندام خود را حتی در سفر هم حفظ کنند، مژده می‌دهیم که این هتل بزرگ دارای یک باشگاه ورزشی مجهز است. همچنین یک زمین بزرگ تنیس را خواهید دید که تنیسورها را به میدان می‌طلبد. غواصی کمی شجاعت می‌خواهد؛ اگر شجاعتش را دارید حتماً هتل داریوش کیش را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل زیبا امکان غواصی در آب‌های نیلگون خلیج فارس را برای مسافرانش فراهم آورده و با کمک کادر حرفه‌ای غواصی و تجهیزات مدرن، تجربه‌ای خوش به میهمانانش پیشکش می‌کند.

از دیگر امکانات هتل ۵ ستاره داریوش، سونا است که فواید بسیاری برای بدن دارد. از جمله این فواید افزایش انعطاف پذیری مفاصل، تمدد اعصاب، شل کردن عضلات و رفع گرفتگی عضلات است. در کنار استفاده از سونا می‌توانید به جکوزی هتل داریوش هم سر بزنید. یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تفریحات هتل داریوش سالن ماساژ آن است. این سالن توسط تیم حرفه‌ای هتل داریوش تکمیل گردیده و برای رهایی از استرس و فشارهای روحی و روانی مناسب است.

از قلم نیفتد که هتل داریوش با این عظمت و شکوهش و با توجه به قیمت هتل در کیش، هزینه منصفانه‌ای برای واحدهای اقامتی خود، ارائه می‌دهد.

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش

سال ساخت هتل کوروش کیش به اواخر اسفند ۱۳۹۶ بازمی‌گردد که در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع ساخته شد. این هتل ۵ ستاره در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته و به همین دلیل هم بیشتر گردشگران علاقه‌مند رزرو هتل کوروش کیش هستند. هتل کوروش یکی از نوسازهای این جزیره است؛ از همین رو معماری فوق‌العاده و خاصی دارد. هتلی که از سیستم بهره‌برداری از انرژی خورشیدی برخوردار است و توانسته لقب نخستین هتل سبز ایران را از آن خود کند. همچنین به دلیل رعایت کردن استانداردهای زیست‌محیطی، می‌توان هتل کوروش کیش را یکی از هتل‌ های باکیفیت و لوکس ایران قلمداد نمود.

با اقامت در هتل کوروش کیش به مراکز خرید، جاذبه‌های تفریحی و طبیعی کیش مشرف هستید و می‌توانید از رستوران فودسان، رستوران پارمیس، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، زیرو جوجو و رویامال دیدن کنید.

امکانات هتل کوروش کیش

امکانات بی‌نظیری که هتل کوروش کیش به مسافران ارائه می‌دهد اعم از استخر، سونا و جکوزی است. همچنین این هتل دارای یک سالن بدنسازی مجهز بوده که با کمک مربیان حرفه‌ای، تبدیل به یک باشگاه دوست‌داشتنی شده است. برای رفع خستگی حتماً به سالن ماساژ هتل کوروش کیش سر بزنید و از ماساژهای لذت‌بخش آن مانند ماساژ تایلندی، ماساژ سنگ‌ داغ و ماساژ شمع بهره‌مند شوید. در پکیج ویژه هتل کوروش می‌توانید قایق‌سواری، جت اسکی و غواصی را نیز ببینید. یکی از ورزش‌های محبوب یعنی دوچرخه‌سواری در محوطه هتل کوروش امکان‌پذیر است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

رستوران های هتل کوروش

رستوران هتل کوروش کیش

رستوران‌های هتل کوروش کیش به نام‌های گل کاغذی و لوتوس با منوی جذابی از غذاهای سنتی، ایرانی، فرنگی و دریایی از میهمانان هتل پذیرایی می‌کند.

واحدهای اقامتی هتل کوروش کیش

هتل کوروش مجموعه‌ای از واحدهای اقامتی بسیار جذابی را برای مسافران مهیا نموده که در ۲۳ طبقه پراکنده شده‌اند. این واحدهای اقامتی شامل ۵۰۰ اتاق و سوئیت است که ظرفیت ۸۹۰ نفر را دارد. امکانات این واحدهای اقامتی اعم از: اینترنت رایگان، بالکن‌های دلباز رو به دریا، مبلمان، تلویزیون، تلفن، یخچال، سیستم اطفاء حریق، وسایل بهداشتی و روم سرویس شبانه‌روزی است.

اگر جویای قیمت هتل های کیش هستید، باید بدانید هتل کوروش تقریباً یکی از هتل های لوکس کیش است که رزرو اتاق‌های آن کمی گران است؛ اما اگر موقعیت مکانی، خدمات، امکانات عالی و واحدهای اقامتی لوکس هتل کوروش کیش را ببینید؛ به قیمت معقولانه آن، پی می‌برید.

فاصله هتل کوروش تا جاذبه‌های دیدنی کیش

· تا پارک دلفین‌ها ۹ دقیقه با ماشین

· تا ساحل مرجان ۷ دقیقه با ماشین

· تا پارک دلفین‌ها ۹ دقیقه با ماشین

· تا پارک شهر کیش ۳ دقیقه با ماشین

· تا اسکله بزرگ تفریحی کیش ۵ دقیقه با ماشین

جمع‌بندی

هتل داریوش و هتل کوروش، جزو بهترین هتل های کیش هستند. اقامتگاه‌هایی که با دل و جان به مسافران خدمت می‌کنند و مدرن‌ترین و مجهزترین امکانات را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید