در نهایت مأموران در یک عملیات ضربتی به محل اعزام و در کمتر از ۴۸ ساعت فرد ربوده شده را آزاد کردند.

گروگانگیری مرد ۳۹ ساله در خاش / جزییات عملیات پلیس خاش برای رهایی گروگان

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، فرمانده انتظامی خاش گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس شهرستان خاش گروگان ۳۹ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

سرهنگ "حبیب رازدار" فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت:  در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش مردی ۳۹ ساله توسط افراد ناشناس در یکی از محلات شهر خاش بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، فرد ربوده شده در مسیر بازگشت به منزلش بوده که سرنشینان یک دستگاه پژو پارس او را با تهدید سلاح کمری سوار بر خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده را برای رها سازی فرد ربوده شده آغاز که با انجام اقدامات تخصصی سرنخ‌هایی از هویت متهمان و محل نگهداری گروگان در حاشیه شهر خاش بدست آمد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در نهایت مأموران در یک عملیات ضربتی به محل اعزام و در کمتر از ۴۸ ساعت فرد ربوده شده را آزاد کردند.

سرهنگ رازدار با اشاره به اینکه آدم ربایان قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بودند خاطر نشان کرد: با بررسی صورت گرفته مشخص شد علل و انگیزه متهمان این پرونده برای ربایش این مرد اختلافات مالی با وی بوده است که در این رابطه اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

وی در پایان تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید