آجورلو در حالی قرار است روی صندلی مدیریت استقلال بنشیند که قبل از شروع فصل تصمیمی برای ایجاد تغییر در کادر فنی ندارد.

احتمال مدیرعاملی آجورلو در استقلال قوت گرفت / زنگ خطر برای مجیدی به صدا درآمد

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری‌آنلاین، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال، آخرین روزهای فعالیتش در این باشگاه را سپری می‌کند. هر چند روز دوشنبه این شایعه رسانه‌ای شد که هیأت مدیره با استعفای مددی مخالفت کرده، شایعه‌ای که تأیید یا تکذیب نشد. براساس شنیده‌ها بعد از انصراف مددی از ادامه کار در استقلال، هیأت مدیره‌ای که شامل خودش، اصغر ملکیان و پرویز مظلومی است، با این استعفا موافقت کرده و باید منتظر ورود مدیرعامل جدید و اعضای هیأت مدیره‌ای باشیم که هنوز مشخص نیست از نفرات قبلی کسی در بین آنها می‌ماند یا اینکه تمامی نفرات جدا خواهند شد. این در حالی است که گفته می‌شود ملکیان تنها عضوی است که احتمالا در هیأت مدیره جدید هم حضور داشته باشد.

آجورلو، گزینه اصلی

اصلی‌ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق تیم‌های پاس، استیل‌آذین و تراکتور است که حالا به‌نظر می‌رسد حضور نامزد شکست‌خورده انتخابات فدراسیون فوتبال در استقلال به‌عنوان جایگزین احمد مددی قطعی شده است. نکته مهم درباره مدیرعاملی آجورلو این است که انتخاب او باید توسط هیأت‌مدیره جدید باشگاه انجام شود، به همین‌خاطر حمید سجادی وزیر ورزش و همکارانش ابتدا باید اعضای جدید هیأت مدیره را انتخاب و معرفی کنند و بعد با حکم هیأت مدیره آجورلو به‌عنوان مدیرعامل منصوب شود. پروسه انتخاب مدیرعامل استقلال به همین دلیل طولانی شده ولی گفته می‌شود که اعضای جدید هیأت‌مدیره و مدیرعامل به‌زودی انتخاب می‌شوند.

روزهای سخت مجیدی

آجورلو در حالی قرار است روی صندلی مدیریت استقلال بنشیند که قبل از شروع فصل تصمیمی برای ایجاد تغییر در کادر فنی ندارد. البته در همین چند هفته گذشته نیز شایعاتی درخصوص حضور جواد نکونام در استقلال مطرح شد. جالب اینجاست که نکونام در زمان مدیریت آجورلو در باشگاه پاس، بازیکن این تیم بود و رابطه‌ای نزدیک با این مدیر باسابقه دارد. مجیدی هم‌اکنون توسط بخش مهمی از هواداران استقلال حمایت می‌شود و طبیعتا ایجاد تغییر در کادر فنی، نمی‌تواند تصمیمی منطقی از سوی مدیریت جدید استقلال باشد ولی به‌طور حتم این مربی روزهای سختی را در استقلال تجربه خواهد کرد. رسانه‌ها در این چند هفته از نکونام به‌عنوان جدی‌ترین گزینه برای جانشینی مجیدی نام بردند و حتی این شایعه هم مطرح شد که شاید هیأت مدیره استقلال قبل از شروع فصل فرهاد را برکنار کند. با این حال نزدیکان نکونام خبر می‌دهند که این مربی تمایلی ندارد در شرایط فعلی، حتی اگر با پیشنهاد استقلال روبه‌رو شد، به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد.

مشکل‌دار با همه مدیران

با این حال مجیدی هم به خوبی می‌داند که استقلال در ۸ سال گذشته در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر ناکام مانده و بعد از کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا، کسب نتایج ضعیف در شروع لیگ می‌تواند جایگاه او را در استقلال متزلزل کند. مسئله مهم در مورد مجیدی این است که او در این سال‌هایی که هدایت استقلال را برعهده داشته، بارها با مدیران این باشگاه دچار چالش شده و باید دید بعد از آمدن هیأت مدیره جدید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

از طرفی سابقه مدیریت آجورلو هم نشان می‌دهد که او علاقه خاصی به استفاده از مربیان خارجی دارد و نتیجه نگرفتن استقلال می‌تواند دوباره راه را برای حضور یک مربی خارجی در این تیم باز کند. برخلاف چند سال گذشته، استقلال امسال بازیکنان مورد نظرش را با نظر مستقیم مجیدی جذب کرد و حالا سرمربی آبی‌ها یک فصل مهم و سرنوشت‌ساز را در پیش خواهد داشت، فصلی که اگر به قهرمانی ختم شود، خیلی چیزها برای مجیدی تغییر خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید که تغییرات مدیریتی در استقلال، مجیدی را در چه موقعیتی قرار خواهد داد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید