مراسم افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه با حضور مسئولین ارشد معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه و برخی مسئولین استانی برگزار شد.

افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در دارآباد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی و تبلیغات نیروی زمینی سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان در آیین افتتاحیه مرکز واکسیناسیون معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در دارآباد تهران اظهار داشت: تلاش‌های مسوولین مجموعه ورزشی شهدا قابل ستایش است و این مجموعه می‌تواند کمک شایانی به واکسیناسیون کند.

وی با تاکید بر اهمیت و نقش واکسیناسیون در مدیریت کرونا خاطرنشان کرد: ماموریت تیپ ویژه صابرین با انگیزه جهادی برای کمک به سلامت مردم در زمینه واکسیناسیون انجام شد و ما از این تلاش ها تقدیر می‌کنیم.

سردار اخوان با بیان این که خدمت به مردم باید با حداکثر تکریم باشد و این از مولفه‌های قدرت ما است، یادآور شد: تکریم حداکثری مردم شامل جلوگیری از ایجاد صف انتظار، تسریع در واکسیناسیون، رفتار درست، انسانی و اخلاقی است.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: مردم همکاری بسیار خوبی با مجموعه بهداشت و درمان دارند و ما باید با حداکثر تکریم به مردم خدمت‌رسانی کنیم.  

سرتیپ اخوان با تاکید بر این که مجموعه واکسیناسیون شهدا می‌تواند شبانه روزی باشد، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه برای خدمت به مردم بسیج شده است و آمادگی راه اندازی مراکز واکسیناسیون بیشتر را دارد. ما می‌توانیم یک الگوی جهانی سلامت و واکسیناسیون ارائه دهیم و افراد بالای ۱۸ سال را به سرعت واکسن بزنیم.

وی تصریح کرد: ارتقای خدمات با همیاری و همکاری همه دستگاه‌ها می‌تواند زمینه ساز موفقیت دست‌اندرکاران واکسیناسیون باشد.

گفتنی است در این مراسم علیرضا زالی رییس ستاد کرونای استان تهران و مسوولین ارشد تیپ ویژه صابرین حضور یافتند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید