رایج ترین مدل پرده اتاق خواب در سراسر دنیا، پرده ساده است. پرده اتاق خواب ساده، هرگز باعث حواس پرتی نشده و به استراحت کافی و خواب راحت شما کمک میکند.

امروزه کدام مدل پرده‌های اتاق خواب مورد پسند است؟

هر یک از وسایل تزیین دکوراسیون داخلی اتاق خواب درست مانند یک تکه از پازل میباشند و در صورتی که یکی از این اکسسوری ها نباشند، این پازل ناقص خواهد بود. یکی از این قطعات پازل، مدل پرده اتاق خواب میباشد. از آنجایی که این روزها تنوع طرح و رنگ های پرده بسیار بالاست، انتخاب یک پرده اتاق خواب شیک و زیبا قطعا برای شما چالش برانگیز خواهد بود، به همین خاطر ما قصد داریم در این مطلب مدل پرده های جدید اتاق خواب را که در سال ۲۰۲۱ محبوب و مورد پسند هستند به شما معرفی کنیم. 

اهمیت پرده در دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب آرامش بخش ترین فضای منزل است. همه ما توقع داریم که بعد از یک روز سخت کاری، به اتاق خود رفته و در آنجا به خوبی استراحت کنیم. روان شناسان ثابت کرده اند که وسایل دکوراسیون داخلی بر روی روحیه و روان فرد تاثیر زیادی دارد، این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا میکند که تمام وسایل دکوراسیون داخلی اتاق خواب باید در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند تا فضای گرمی را برای خواب راحت به وجود بیاورند. نصب پرده مناسب، یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های تغییر دکوراسیون داخلی اتاق خواب میباشد. یکی از روش های رایج برای ایجاد هارمونی در اتاق خواب این است که رنگ و مدل پرده اتاق خواب با روتختی، بالش ها، کاغذ دیواری و فرش ها ست شوند تا جلوه بصری کاملی از سبک و آوانگارد ایجاد شود.

امروزه کدام مدل پردهای اتاق خواب مورد پسند است؟

کدام مدل پرده اتاق خواب پرطرفدار تر است؟

سلیقه بصری افراد در سراسر جهان به سمت مدرنیسم و مینیمالیسم می رود. تکنولوژی هر روز پیشرفت میکند و ما در خانه خود از وسایل الکترونیکی و به روز استفاده میکنیم، پس طبیعی است که ما نیز پا به پای فناوری حرکت کنیم و دکوراسیون پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه خود را به صورت مدرن بچینیم. برای پیاده سازی دکور مدرن، توصیه می شود از رنگ های خنثی مانند خاکستری و سفید استفاده کنید، به خصوص هنگام انتخاب وسایل هندسی یا انتزاعی. هر چه یک فضا آرام تر و تک رنگ تر باشد، نوین تر است، به همین خاطر برای داشتن اتاق خواب مدرن ، بهتر است از پرده های ساده، شیک و تک رنگ استفاده کنید. 

مدل پرده های اتاق خواب پرفروش ۲۰۲۱

·         پرده پانچ

پرده پانچ یکی از پرفروش ترین مدل پرده های اتاق خواب امسال است. پرده پانچ جزء زیر دسته پرده مدرن و ساده است و وقتی آن را نصب میکنید، بسیار شیک و مجلل می ایستد. توصیه میکنیم که حتی اگر پنجره های کوچکی در اتاق خواب خود دارید، از پرده های بلند پانچ که از سقف تا کف هستند استفاده کنید زیرا این مدل ها باعث بلندتر نشان دادن سقف می شوند.

·         پرده های ساده و شیک اتاق خواب

رایج ترین مدل پرده اتاق خواب در سراسر دنیا، پرده ساده است. پرده اتاق خواب ساده، هرگز باعث حواس پرتی نشده و به استراحت کافی و خواب راحت شما کمک میکند. علاوه بر آن پرده های ساده هیچ وقت از مد نمی افتند و درصورتیکه جنس پارچه از متریال خوبی تشکیل شده باشد، تا سال ها دوام می آورند. اگر دیوارهای اتاق با کاغذ دیواری طرح دار و یا روتختی شما دارای الگوهای شلوغ است، پیشنهاد میکنیم که از پرده های ساده و شیک اتاق خواب برای تکمیل دکوراسیون استفاده نمایید.

رنگ سفید و آبی، بهترین و پرفروش ترین رنگ های پرده اتاق خواب هستند. بعضی از افراد گمان میکنند که پرده های سفید از مد افتاده اند در صورتی که این رنگ برای پرده اتاق خواب بسیار ایده آل میباشد. پرده های سفید، نور طبیعی زیادی را برای اتاق فراهم میکنند و با رنگ های دیگر خیلی راحت ترکیب می شوند. 

رنگ آبی، یک رنگ آرامش دهنده و تسکین بخش است به همین دلیل برای رنگ پرده اتاق خواب، توصیه می شود زیرا به خواب بهتر شما کمک میکند. این که پرده اتاق خواب شما آبی پر رنگ یا کم رنگ باشد، تا حد زیادی به سلیقه شخصی و همین طور تم اتاق بستگی دارد.  

·         پرده زبرا

پرده های کرکره ای برای فضاهایی مانند اتاق خواب و آشپزخانه که کمتر رسمی هستند، بسیار مناسب و رایجند، اما متاسفانه بسیاری از افراد هنوز تصوری که از پرده های کرکره ای دارند، همان کرکره های لوردراپه و آلومینیومی قدمی است در حالی که امروزه کرکره های بسیار متنوع با طرح ها و مکانیزم های متفاوت در بازار موجود است. یکی از این مدل های پرده کرکره ای، پرده زبرا میباشد.

مدل پردهای زبرا حتی در حالتی که به طور کامل بسته است هم به مقدار کافی نور طبیعی را وارد فضا میکند، چگونه؟ درست مانند یک گورخر که از لایه های موازی سیاه سفید تشکیل شده، پرده زبرا هم از لایه های افقی تور و پارچه تشکیل می شود. لایه توری نور را وارد فضا کرده و لایه پارچه ای مانع ورود آفتاب می شود. اگر به نور بیشتری نیاز داشتید، می توانید با توجه به نوع پرده زبرا، به صورت دستی یا کنترلی، پرده اتاق خواب خود را تنظیم کنید. 

·         پرده های رومی

پرده های رومی یا رومن به تازگی در بازار پرده، غوغایی به پا کرده اند. تفاوت اصلی پرده رومی با مدل های دیگر پرده، در نحوه جمع شدن آن است. این مدل پرده به جای اینکه به طرف چپ یا راست جمع شود، به بالا جمع می شود. درواقع میله پرده رومی باعث ایجاد چین های افقی و منظمی می شوند. البته پرده رومی، همیشه با مشکل عدم محافظت کامل از حریم خصوصی همراه بوده که می توان این مشکل را با نصب یک آستر پرده توری در زیر پرده رومی برطرف کرد. 

·         پرده های ترکیبی

شما می توانید از دو یا چند لایه پرده برای اتاق خواب خود استفاده کنید، همین طور شما میتوانید پرده های کرکره ای مانند شید رول را با پرده های ساده ترکیب کنید. استفاده از چند لایه پرده برای اتاق خواب، دو مزیت دارد:

 حفظ حریم خصوصی اتاق: اگر از پارچه های تور و حریر برای مدل پرده اتاق خواب استفاده کرده اید، قطعا مشکل حریم خصوصی خواهید داشت، زیرا این پارچه ها بسیار نازک هستند و افراد غریبه می توانند به داخل اتاق شما دید داشته باشند، به همین خاطر پیشنهاد میکنیم که حتما یک لایه آستر پرده در زیر آن نصب کنید. 

بهبود دکوراسیون اتاق خواب: ترکیب بافت، سبک و رنگ ها با لایه بندی پرده ها می تواند اتاق خواب را بسیار شیک، گران قیمت و با شکوه جلوه دهد. 

امروزه کدام مدل پردهای اتاق خواب مورد پسند است؟

خرید پرده اتاق خواب، راهی ارزان برای تغییر دکوراسیون

بسیاری از افراد به نقش مهم پرده اتاق خواب در دکوراسیون توجه نمی کنند، درصورتیکه خرید پرده اتاق خواب مناسب، یکی از ارزان ترین روش ها برای تغییر طراحی اتاق است. ما در این مطلب پرفروش ترین و محبوب ترین مدل پرده های اتاق خواب ۲۰۲۱ را به شما معرفی کردیم اما برای اینکه بهترین پرده اتاق خواب را پیدا کنید باید وب سایت های زیادی را جستجو کرده و محصولات آنها را از نظر کیفیت و هزینه مقایسه کنید. 

 یکی از بهترین وب سایت ها در زمینه ارائه خدمات دکوراسیون داخلی، وب سایت سبک مدرن (sabkemodern.com) است. یکی از خدمات سایت سبک مدرن، فروش انواع مدل پرده برای پذیرایی و اتاق خواب است. جهت مشاهده مدل های پرده اتاق خواب می توانید به سایت سبک مدرن مراجعه نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید