اگر برای گذراندن دوران ماه عسل خود مشهد را انتخاب نمایید، می‌توانید با رزرو هتل الماس از طریق سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ و انتخاب سوئیت فیستا اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

هتل الماس ۱ مشهد اقامتی به یاد ماندنی در جوار بارگاه مقدس رضوی

هتل چهار ستاره الماس یک مشهد یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره نزدیک حرم به شمار می‌رود که با ۹ طبقه و ۱۶۳ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۲ در خیابان امام رضا و مجاورت بارگاه نورانی امام هشتم (ع) افتتاح شد. هتل الماس مشهد جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت و با انواع اتاق‌ها و مجهزترین و مدرن‌ترین امکانات رفاهی با طراحی و معماری نوین و فضایی دلنشین، از مهمانان و زائران عزیز میزبانی می‌کند. 

تنوع اتاق های هتل الماس یک

هتل ۴ ستاره الماس ۱ مشهد با ۱۶۳ واحد اقامتی در قالب اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته، چهار تخته، کانکت چهار نفره، کانکت پنج نفره، سوئیت رویال، سوئیت فیستا و سوئیت یک خوابه جزو بهترین هتل های مشهد نزدیک به حرم محسوب می‌شود. 

اتاق های هتل الماس ۱

برای افرادی که برای سفرهای کاری و یا حتی تفریحی به صورت تنها به مشهد مقدس سفر می‌کنند، اتاق‌های یک تخته هتل الماس گزینه خوبی برای اقامت به شمار می‌روند. این اتاق‌های ۲۴ متری دارای یک تخت دبل و یا سینگل می‌باشند و از امکانات خوبی برخوردارند. اتاق‌های دو تخته توئین با داشتن دو تخت سینگل و دو تخته دبل با یک تخت دبل در متراژ ۲۵ متر برای زوج‌هایی که می‌خواهند اقامتی راحت را تجربه نمایند جزو بهترین انتخاب‌ها قرار دارند.

اتاق‌های ۳ تخته و چهار تخته هتل الماس ۱ مشهد برای زوج‌هایی با فرزند و یا سفرهای دوستانه و خانوادگی مناسب می‌باشد. این اتاق‌ها کمی بزرگتر از اتاق‌های دو تخته می‌باشند و از تمامی امکانات رفاهی لازم و استاندارد برخوردار هستند.

برخی از اتاق‌های دو تخته و سه تخته قابلیت اتصال به اتاق مجاور خود را دارند که به آنها اتاق‌های کانکت چهار نفره یا کانکت پنج نفره گفته می‌شود. این اتاق‌ها با متراژ ۴۴ متر و داشتن فضای نشیمن برای خانواده‌ها یا دوستانی مناسب است که به صورت گروهی و با هم به سفر آمده‌اند و نمی‌خواهند از یکدیگر جدا باشند. اتاق‌های کانکت شرایط رفت و آمد را برای آنان به راحتی فراهم می‌کند. 

سوئیت های هتل الماس ۱

اگر هنگام رزرو هتل الماس خواهان فضای بزرگتر و اقامتی راحت‌تر هستید، به شما سوئیت‌های یک خوابه این هتل را پیشنهاد می‌کنیم. این سوئیت‌ها با متراژی در حدود ۵۲ متر پذیرایی و اتاق خواب مجزا دارند و از دکوراسیون و مبلمان بسیار شیکی بهره می‌برند. از بهترین سوئیت‌های هتل الماس نیز می‌توان به سوئیت رویال اشاره نمود که با فضایی بزرگ و دلنشین به همراه خدمات و امکانات کامل، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان فراهم می‌کند. از ویژگی‌های این سوئیت که آن را با سایر واحدهای اقامتی هتل الماس متمایز می‌کند، می‌توان به حمام مجهز به جکوزی ویژه اشاره نمود که می‌تواند به بهترین نحو خستگی سفر را رفع کند و لحظات خوب و آرامش بخشی را به ارمغان بیاورد.

اگر برای گذراندن دوران ماه عسل خود مشهد را انتخاب نمایید، می‌توانید با رزرو هتل الماس از طریق سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ و انتخاب سوئیت فیستا اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنید. این سوئیت خاص و مجلل برای زوج‌های جوان طراحی شده است و می‌توانید با سفارش گل آرایی هنگام رزرو این سوئیت زیبا، اقامتی دلپذیرتر و فراموش نشدنی برای خود رقم بزنید. سوئیت فیستا مانند سوئیت رویال علاوه بر امکانات رفاهی کامل و بروز، دارای حمام مجهز به جکوزی نیز می‌باشد.

امکانات هتل الماس یک

هتل ۴ ستاره الماس ۱ یکی از بهترین و مجهزترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود که از امکانات رفاهی کامل و بروزی برخوردار می‌باشد. یکی از مهمترین امکانات اتاق‌های این هتل صندوق امانات الکترونیکی است. اگر اشیای گران قیمت و یا اسناد و مدارک با ارزشی همراه خود دارید می‌توانید آن‌ها را در این صندوق ‌امانات نگهداری کنید. مبلمان شیک و لوکس، سیستم سرمایش و گرمایش، روم سرویس، مینی بار، اینترنت و... از امکانات دیگر واحدهای اقامتی هتل الماس می‌باشند.

هتل الماس 1 مشهد اقامتی به یاد ماندنی در جوار بارگاه مقدس رضوی

از دیگر امکانات هتل الماس مشهد می‌توان به یک بازارچه خرید با فروشگاه‌های مختلف اشاره نمود که در لابی هتل قرار دارد. یکی از خدمات ویژه هتل الماس در نظر گرفتن تخفیف برای افرادی است که در روز تولد خود این هتل را برای اقامت انتخاب کنند و رزرو هتل را انجام دهند.

رستوران  و کافی‌شاپ هتل الماس ۱

این هتل دارای ۲ رستوران با ظرفیت‌های مختلف می‌باشد. می‌توانید روز خود را با صبحانه سرد و یا گرم بوفه آزاد و جذاب رستوران الماس پر انرژی آغاز کنید. این رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت و سر انواع پیش غذا مانند سوپ، سالاد و ... به صورت بوفه در محیطی آرام و شیک از مهمانان هتل الماس ۱ در وعده‌های مختلف غذایی پذیرایی می‌کند. 

اگر دوست دارید طعم غذاهای لذیذ در نمایی ویژه و زیبا از حرم مطهر رضوی را تجربه نمایید رستوران چشم‌انداز هتل الماس بهترین انتخاب می‌باشد. این رستوران در طبقه هشتم هتل و با منظره‌ای رو به بارگاه مقدس امام رضا (ع) قرار دارد و می‌تواند مکانی عالی برای ضیافت‌های گرم و صمیمی و همچنین برگزاری مجالس، همایش‌ها، کنفرانس‌ها و مراسمات مختلف شما باشد.

کافی‌شاپ الیزه واقع در انتهای لابی با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه و امکان سفارش گل‌آرایی و شمع آرایی، در فضایی دنج و دلنشین می‌تواند لحظاتی خوش در کنار خانواده و دوستان برایتان رقم بزند. کافی شاپ الماس نیز که در طبقه پنجم این هتل قرار دارد در محیطی باز به همراه آلاچیق‌هایی زیبا و میز و صندلی‌هایی راحت و شیک مکان مناسبی برای داشتن لحظاتی آرام و خاطره انگیز به شمار می‌رود.

موقعیت مکانی هتل الماس

این هتل ۴ ستاره در فاصله نزدیکی از حرم مطهر رضوی واقع شده است و دسترسی خوبی به بارگاه نورانی و مقدس امام رضا (ع) دارد. مسافران و مهمانان این هتل می‌توانند با پیاده‌روی بسیار کوتاهی به زیارت حرم مطهر رضوی بروند. همچنین با رزرو هتل الماس به دلیل قرارگیری این هتل در خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶، می‌توانید به آسانی به مراکز خریدی مانند بازار رضا و خیابان هفده شهریور و اماکن دیدنی مانند بازارچه عباسقلی خان، خانه داروغه، خانه توکلی و ... دسترسی داشته باشید.

این هتل به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس و همچنین وجود تاکسی سرویس و تاکسی‌های اینترنتی دسترسی راحتی به دیگر مراکز گردشگری و تجاری شهر نیز دارد. 

هتل الماس ۱ از نظرات مسافران

اطلاع از نظرات مسافران می‌تواند کمک شایانی به انتخاب و رزرو هتل نماید. شما می‌توانید با جویا شدن از نظرات مسافران قبلی هتل‌ها درباره خدمات و کیفیت آنها اطلاعات لازم را بدست آورید و تصمیم به اقامت در آنها را بگیرید. هتل الماس ۱ مشهد دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های مختلفی می‌باشد که مسافران به آنها اشاره داشته‌اند. 

یکی از نظرات مشترک تمام مهمانان قبلی این هتل موقعیت مکانی عالی هتل الماس می‌باشد. همچنین برخورد حرفه‌ای و خوب پرسنل هتل نیز بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است. کیفیت بالای غذاها و تمیز و شیک بودن اتاق‌ها نیز از دیگر نظرات ثبت شده توسط مسافران درباره هتل الماس ۱ می‌باشد. 

تمامی موارد ذکر شده برای بررسی هتل الماس ۱ را می‌توانید در سایت اقامت ۲۴ مشاهده نمایید. اقامت ۲۴ از معتبرترین سامانه های آنلاین رزرو هتل است که بیش از یک دهه سابقه فعالیت دارد.  می‌توانید اطمینان داشته باشید که هتل الماس را با بیشترین تخفیف از اقامت ۲۴ به ادرس اینترنتی (www.eghamat۲۴.com) رزرو می‌نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید