در ساعت ۱۸:۴۰ شب گذشته در موقعیت محله امام زاده حسن کوچه صبوری مجتمع رضوان نمای بیرونی ساختمان بعلت نامعلومی دچار حریق می گردد .

حریق در انبار پوشاک محله امامزاده حسن

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سرعنگ مجید رنجبر از ترافیک سنگین در محله امام زاده حسن به علت حریق خبر داد.

سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۱۸:۴۰ شب گذشته در موقعیت محله امام زاده حسن کوچه صبوری مجتمع رضوان نمای بیرونی ساختمان بعلت نامعلومی دچار حریق می گردد .

او افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافته و به اقدامات ترافیک خود پرداختند و عوامل راهور و آتش نشانی در محل حادثه حضور داشته و مشغول اطفا حریق شدند .

او از شهروندان خواست با دیدن حوادثی این چنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس ، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر گردند و مشغول اقدامات خود گردند  چرا که با ایستادن و نگاه کردن به این گونه حوادث در خیابان ها و معابر هر لحظه بر حجم ترافیک افزوده شده و کار امداد رسانی و حضور  و خروج یگانهای فعال در حادثه به کندی  و سختی صورت می پذیرد پس در این گونه حوادث از محل عبور کرده و با این اقدام کار امداد رسانی را برای تیم های امدادی آسانتر نمایید .

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید