پیش از پایان یافتن تولید خودرو پراید خیلی از فعالان بازار خودرو گزینه جایگزین آن را کوئیک و ساینا اعلام می‌کردند و حال در طرح‌های فروش فوق‌العاده سایپا، نوبت به عرضه این دو خودرو رسیده است.ا

با ۱۴۰ میلیون صاحب خودرو شوید

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، خط تولید پراید برای بازار داخل دیگر متوقف است و تنها برای صادرات میزان محدود پراید تولید می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد همچنان تقاضا برای خرید خودرویی با قیمت نزدیک به پراید در بازار وجود داشته باشد.

پیش از پایان یافتن تولید خودرو پراید خیلی از فعالان بازار خودرو گزینه جایگزین آن را کوئیک و ساینا اعلام می‌کردند و حال در طرح‌های فروش فوق‌العاده سایپا، نوبت به عرضه این دو خودرو رسیده است.این در حالیست که اخیرا سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده بود که دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران‌خودرو و سایپا مجموعا بیش از ۱۴۰ هزار خودرو ناقص در پارکینگ دارند و در تکمیل و تحویل آن ناتوان مانده‌اند. از سوی دیگر وضعیت مالی خودروسازان نیز چندان خوب نیست اما آنها اصرار دارند که با فروش‌ فوق‌العاده، تعدادی محدود از خودرو را با قرعه‌کشی به تعدادی خاص از متقاضیان تحویل دهند. اما قیمت این خودروهای عرضه شده چقدر است؟یکی از خودروهایی که در طرح فروش چهار محصول سایپا عرضه می‌شود، کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی) با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان است. این محصول در بازار حدود ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارد. بنابراین هرکس که در این قرعه‌کشی برنده شود ۲۹ میلیون تومان رانت به جیب زده است.

یکی دیگر از محصولات موجود در این طرح، کوییک‌ R با گیربکس معمولی است. این محصول در طرح فروش چهار محصول سایپا به قیمت ۱۴۹ میلیون عرضه می‌شود اما در بازار حدود ۱۷۶ میلیون تومان قیمت دارد. میزان رانت فروش این خودرو نیز ۲۷ میلیون تومان تخمین زده می‌شود.در طرح فروش چهار محصول سایپا همچنین ساینا S نیز به قیمت ۱۴۲ میلیون تومان عرضه می‌شود اما قیمت آن در بازار ۱۷۵ میلیون تومان است و برندگان آن از رانت ۳۳ میلیونی بهره خواهند برد.

آخرین محصولی که در فهرست این طرح قرار دارد کوییک S با قیمت ۱۵۴ میلیون تومان است. این محصول در بازار با حدود قیمتی ۱۷۸ میلیون تومان داد و ستد می‌شود و برندگان آن از رانت ۲۴ میلیون تومانی بهره خواهند برد.

برای ثبت نام خرید این خودروها با مراجعه به ( https://saipa.iranecar.com) می‌توان اقدام کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید