حقایق شگفت انگیز زیادی درباره مثلث برمودا وجود دارد که تا به حال حتی به گوش‌تان هم نخورده است، در این گزارش به معرفی دانستنی‌های خواندنی و جالب در مورد مثلث برمودا پرداخته‌ایم که با شنیدن آن شگفت‌زده می‌شوید.

حقایقی جالب و خواندنی درباره مثلث برمودا که با شنیدن آن شگفت‌زده می‌شوید! / تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از RT Arabic؛  مثلث برمودا منطقه‌ای در آتلانتیک شمالی است که گفته می‌شود کشتی‌ها، هواپیماها و افراد زیادی به طور اسرارآمیزی در آنجا ناپدید شده اند. یکی از اسرار مرتبط با مثلث برمودا ناپدید شدن ۵ بمب افکن آمریکایی TBM Avenger تحت عنوان پرواز ۱۹ است که  چند ماه پس از پایان جنگ جهانی دوم در سواحل فلوریدا اتفاق افتاد.

در ۵ دسامبر ۱۹۴۵، اسکادران از "فورت لادردیل" حرکت کرد و عملیات بمباران را در منطقه‌ای به نام "Hens and Chickens Shoals" انجام داد. با این حال، هنگامی که هواپیماها برای بازگشت به پایگاه به سمت شمال حرکت می‌کردند، فرمانده پرواز، ستوان چارلز تیلور، با مشکلات ناوبری مواجه شد و هواپیماها از مسیر خارج شدند.

تصور می‌شود این هواپیما وارد مثلث برمودا شده است، منطقه اقیانوسی که از فلوریدا تا برمودا و پورتوریکو ادامه دارد. دو پرواز امدادی برای جستجوی خدمه انجام شد. سال گذشته تلاش‌ها برای یافتن پرواز ۱۹ جدی تر شد، زیرا تیم جدیدی از متخصصان برای ردیابی هواپیماهای مفقود شده اعلام آمادگی کردند.

حقایق مثلث برمودا

تحقیقات آن‌ها در اولین قسمت از فصل جدید مستند " تاریخ ایالات متحده، بزرگترین اسرار تاریخ" به تصویر کشیده شده است. این برنامه محققانی را به تصویر می‌کشد که در تلاش برای کشف اسرار پرواز ۱۹، عوامل و نشانه‎های جدید را بررسی می‌کنند.

مایک بارنت، زیست شناس دریایی و کاوشگر زیر آب، از یک ماهی گیر در فلوریدا برای کاوش هواپیمای گمشده احتمالی کمک گرفت. با این حال، وقتی غواصان این مکان را کشف کردند، متوجه شدند که این هواپیما نیست بلکه یک کشتی غرق شده غول پیکر است. کشتی کشف شده یک یافته هیجان انگیز و بزرگ برای تیم بود.

حقایق مثلث برمودا

بارنت می‌گوید: "ما لاشه‌ای به طول حدود ۲۰۰ پا پیدا کردیم و متوجه شدیم که بار بسیار عجیبی دارد، این ماده سفید و شبیه خاک رس است. ما نمونه‌ای از آن را گرفتیم تا بتوانیم لاشه هواپیما را شناسایی کنیم." بارنت شواهد را ارزیابی می‌کند و سپس کشف هیجان انگیز را با یک کشتی باری معروف که ۷۱ سال پیش در مثلث برمودا گم شده بود تطبیق می‌دهد. ساندرا پس از خروج از ساوانا، جورجیا، به مقصد ونزوئلا در آوریل ۱۹۵۰ ناپدید شد و دیگر هرگز دیده نشد. تصور می‌شود این کشتی و ۱۲ خدمه آن در مثلث برمودا ناپدید شده اند.

مثلث برمودا

بارنت گفت: "هنگامی که ما محموله را کاملا تجزیه و تحلیل کردیم، متوجه شدیم که خاک رس کائولن است که به عنوان حشره کش یا آفت کش و همچنین آثار DDT استفاده می‌شود. " وی افزود: این اتفاق خوبی است، ما در حال تلاش برای یافتن اطلاعاتی درباره معمای دیگری از مثلث برمودا هستیم و در ادامه به یک پازل دیگر برخورد می‌کنیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید