مدیر شرکت چینی ادعا می‌کند در محتوای کتاب گفته شده که فناوری ارتباطی ۶G در سال ۲۰۳۰ رونمایی خواهد شد.

هواوی یک کتاب درباره نسل جدید اینترنت همراهی چاپ می‌کند

 «اریک زوزیجو» رئیس شرکت چینی هواوی اعلام کرده است که شرکتش در حال نوشتن کتابی درباره تکنولوژی‌های جدید ارتباطات است که انقلابی در این حوزه ایجاد خواهد کرد. مدیر شرکت چینی ادعا می‌کند در محتوای کتاب گفته شده که فناوری ارتباطی ۶G در سال ۲۰۳۰ رونمایی خواهد شد. ادعای رئیس چینی در حالی است که هنوز فناوری نسل پنجم ارتباطات در بسیاری از کشورها وارد نشده است.

تکنولوژی ۵G یک استاندارد صنعتی است که جایگزین استاندارد رایج کنونی یعنی ۴GLTE  خواهد شد، همان طور که قبلا ۴G جایگزین ۳G شد. پنجمین نسل از این استاندارد ارتباطی در بعضی از کشورها جریان پیدا کرده و در حال ورود به کشورهای دیگر است که بسیار سریع‌تر از نسل چهارم است.

زوزیجو گفت: در کتاب نوشته شده توسط متخصصان و کارشناسان هواوی جزئیاتی درباره تحقیقات این شرکت روی فناوری ۵.۵G و نسل بعدی یعنی ۶G آورده شده است که به نظر می‌رسد دور از انتظار هم نیست. این مدیر شرکت فناوری چینی می‌گوید بسیاری از زیرساخت‌های ایجاد فناوری‌های جدید فراهم است.

شرکت فناوری هواوی یک ابرشرکت چندملیتی در چین است که در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات فعالیت دارد. دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن چین قرار دارد. هواوی بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌کننده سرویس‌های ارتباطی پس از پیشی‌گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید