جلسه مقدماتی ممیزی محصول جهت اخذ گواهینامه CARES به صورت ارتباط On-line و با استفاده از بستر اینترنت با پالمر و بهادیر از مدیران موسسه CARES با حضور مدیران مرتبط شرکت در سالن جلسات معاونت بهره برداری ذوب آهن اصفهان برگزار گردید.

برنامه ریزی ذوب آهن اصفهان جهت دریافت مجدد گواهینامه موسسه CARES انگلستان

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، سید حسین دیباجی مدیر کیفیت فراگیر شرکت گفت : پالمر در این جلسه مطابق پاورپوینت ارسالی به معرفی موسسه کرز و دامنه فعالیت این موسسه و سپس چگونگی انجام ممیزی جهت اخذ گواهینامه CARES پرداخت و در پایان خواسته های موسسه کرز از سازمان در جریان انجام ممیزی را اعلام نمود و در این ارتباط استفاده از QR-CODE ثابت و دینامیک بر روی پلاک محصول تولیدی را برای ارسال به کشور انگلستان الزامی دانست . همچنین در این جلسه جهت انجام ممیزی برنامه ریزی لازم انجام پذیرفت .

وی افزود : در ادامه بهادیر مواردی را در مورد نحوه انجام ممیزی Sustainability که به تازگی جزء الزامات انجام ممیزی جهت اخذ گواهینامه CARES می باشد را ارایه نمود و مقرر گردید جلسه هماهنگی قبل از جلسه ممیزی برنامه ریزی شود .

شایان ذکر است شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۳۹۸ دارای گواهینامه CARES بوده که از سال ۱۳۹۸ به دلیل تحریم های ظالمانه ، موسسه CARES این گواهینامه را تمدید نکرده و بدین علت در این سال مجدداً ممیزی جهت اخذ گواهینامه به صورت صدور مجدد انجام خواهد پذیرفت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید