مبارزه دو مار شاه کبری موجب ترس گردشگران محلی در یک مکان توریستی در هند شد.

مبارزه وحشتناک دو مار شاه کبری / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نبرد دو مار شاه کبری صحنه‌ای ترسناک را در یکی از مکان‌های توریستی هند رقم زد. گردشگرانی که برای تفریح به آبشار گانداهاتی در ایالت اودیشا رفته بودند با صحنه مبارزه دو مار شاه کبری مواجه شدند. در حالی که برخی گردشگران در ابتدا تصور می‌کردند که این دو مار کبری جفت باشند، اما با بررسی بیشتر مشخص شد هر دو مار نر و از نوع شاه بوده که در حال مبارزه با یکدیگر هستند.

در ویدئویی که توسط یکی از گردشگران و با تلفن همراه تهیه شده این دو مار شاه کبری بزرگ سرگرم مبارزه با هم دیده می‌شوند. این دو مار بر سر قلمرو با یکدیگر درگیر شده بودند. این صحنه در نزدیکی این مکان توریستی موجب وحشت گردشگران محلی‌ شد که در آنجا حضور داشتند. آبشار گانداهاتی یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های توریستی هند است که در منطقه گاجاپاتی واقع در ایالت اودیشا قرار دارد. انتشار این ویدئو در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون حدود ۱۰ هزار بیننده داشته است.

مارهای شاه کبری از جمله مارهای بومی هند به شمار می‌روند که گهگاهی رویت آن‌ها در مناطق مسکونی خبرساز می‌شود. حدود یک سال پیش نیز پیدا شدن یک مار شاه کبری بزرگ در یک خانه روستایی در هند خبرساز شده بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید