۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 55291241

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی درباره دیدار بایدن با نفتالی بنت به تمسخر گفت: من شنیدم بایدن با دقت به حرف‌های بنت گوش می‌داد و سرش را به نشانه موافقت با او پایین انداخته بود.

نتانیاهو، بایدن را مسخره کرد

به گزارش سلام نو، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اسپوتنیک نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه در یک گفتگوی ویدئوی زنده در فیس بوک، چرت زدن احتمالی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در ملاقات با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تمسخر کرد.

نتانیاهو در پاسخ به این سوال که آیا او از دیدار نفتالی بنت، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی و بایدن در واشنگتن در ماه اوت مطلع است یا خیر، نتانیاهو پاسخ مثبت داد و سرش را به نشانه‌ی به خواب رفتن رئیس جمهور امریکا در این دیدار تکان داد.

او در ادامه در سخنانی تمسخر آمیز درباره این دیدار گفت: «من شنیدم، من شنیدم بایدن با دقت به حرف‌های بنت گوش می‌داد و  سرش را به نشانه موافقت با او پایین انداخته بود.»

در حالی که این ویدئوی تمسخر آمیز در رسانه‌های اجتماعی بطور گسترده‌ای پخش شده است، حزب لیکود که نتانیاهو ریاست آن را به عهده دارد، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسرائیل، بایدن را به عنوان دوست  ۴۰ ساله اسرائیل می‌شناسد و برای او احترام زیادی قائل است.»

در بیانیه حزب لیکود ادعا شده است که انتقاد او فقط به نفتالی بنت بود که در سفر خود به کاخ سفید در مورد هیچ مسئله‌ای به طور مفصل صحبت نکرد.

پیشتر، ویدئویی که نشان می‌داد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید به خواب رفته بود، در توییتر پخش شد، اگرچه بعدها بسیاری مدعی شدند که این تصاویر دروغ است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید