بیمه شخص ثالث یکی از مهم ترین بیمه های مربوط به خودروها می باشد که در ایران برای تمامی خودروها اجباری بوده و در هنگام تصادفات رانندگی که عواقب جبران ناپذیری دارد به کار می آید.

آیا بیمه شخص ثالث را می شود آنلاین تمدید کرد؟

همانطور که می‌دانید تمدید به موقع بیمه شخص ثالث بسیار حائز اهمیت است و حتی یک روز هم نباید اجازه دهید که تاریخ انقضای بیمه نامه شما رد شود چراکه این کار تخلف است و شامل جریمه دیرکرد نیز می‌ شود و در صورت استفاده از خودرو بدون بیمه شخص ثالث، پلیس خودرو را توقیف می‌کند و جریمه نیز برای خودرو صادر می شود و بهتر است یک هفته پیش از سر رسیدن اتمام تاریخ بیمه شخص ثالث، اقدام به تمدید آن نمایید.

یکی دیگر از مشکلات عدم تمدید بیمه شخص ثالث، غیرقابل انتقال بودن خودرو است، این موضوع بدین معنا است که تا زمان تمدید بیمه نامه شخص ثالث و پرداخت جریمه دیرکرد بیمه، صاحب خودرو نمی‌تواند اتومبیل خود را بفروشد زیرا مراکز تعویض پلاک برای خودروهای فاقد بیمه نامه شخص ثالث اقدام به تعویض پلاک نمی‌کنند، بنابراین بسیار ضروری است که تاریخ سررسید بیمه شخص ثالث خود را بدانید و در زمان مقرر به تمدید آن اهتمام ورزید.
شما به راحتی با وارد کردن شماره خود و تاریخ سررسید بیمه در سایت بیمی لایک از عواقب جبران ناپذیر عدم تمدید بیمه شخص ثالث جلوگیری کنید، بدین نحو که مشاوران و تیم پشتیبانی بیمی لایک با ارسال پیامک این مهم را به شما یادآوری می‌کنند.
 

آیا می شود بیمه شخص ثالث را بدون مراجعه به دفاتر بیمه و به صورت آنلاین تمدید کرد؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا دیگر لازم نیست برای کارهای بیمه‌ای خود به دفاتر بیمه مراجعه کنید و می‌توانید این کار را به راحتی به صورت آنلاین انجام دهید؛ همچنین تمدید آنلاین بیمه مزایای فراوان دیگری از جمله صرفه‌جویی در وقت، امکان تمدید در هر ساعت و در هر مکانی تنها با داشتن دسترسی به اینترنت، صدور سریع، مقایسه تمامی شرکت‌ها با یکدیگر در زمان کوتاه و... را دارد.

در صورت نیاز به خرید اقساطی، این امکان توسط بعضی از شرکت‌های ارائه دهنده بیمه شخص ثالث برای شما فراهم شده است و شما با مراجعه به سایت و ورود اطلاعات لازم می‌توانید این شرکت‌ها را در صفحه مقایسه و استعلام بیمه شخص ثالث مشاهده کنید و بیمه‌ مورد نظر خود را انتخاب و حتی با انتخاب گزینه سفارش اقساطی بیمه را به صورت اقساطی خریداری کنید.

آیا بیمه شخص ثالث را می شود آنلاین تمدید کرد؟
برای خرید و تمدید بیمه نامه فقط کافی است که وارد سایت بیمی لایک شده و بیمه نامه مورد نظر خود را انتخاب کنید و با تکمیل اطلاعات درخواستی قیمت و شرایط شرکت‌ بیمه‌های مختلف به شما نمایش داده می‌شود و علاوه بر مقایسه دقیق شرکت بیمه‌های مختلف، می‌توانید از مشاوران بیمی‌لایک برای انتخاب بیمه بهتر کمک بگیرید و در نهایت شرکت بیمه ای مدنظر را در کمتر از ۵ دقیقه انتخاب کنید و پس از خرید، بیمه نامه بصورت رایگان به آدرس شما ارسال خواهد شد.

سوالی که برای افراد ممکن است در هنگام تمدید بیمه شخص ثالث پیش بیاید در مورد وضعیت تخفیف عدم خسارت است،

باید خاطرنشان کرد که شما به آسانی در روند خرید و تمدید آنلاین بیمه شخص ثالث تعداد سال‌های تخفیف خود را وارد خواهید کرد و این تخفیف برای شما حفظ می‌شود و همچنین در صورت تعویض شرکت بیمه به راحتی می‌توانید در زمان تمدید، بیمه خود را از شرکت جدید دریافت کنید و تمام تخفیف‌های شما به بیمه‌نامه جدید منتقل خواهد شد.

جدول حق بیمه پایه شخص ثالث ۱۴۰۰

نوع وسیله نقلیه

حق بیمه (تومان)

کمتر از ۴ سیلندر

۱,۹۳۷,۵۰۰

پیکان، پراید، سمند

۲,۲۹۴,۳۰۰

سایر چهار سیلندرها­

۲,۶۹۷,۱۰۰

بیش از چهار سیلندرها

۳,۰۱۸,۴۰۰

.

.

زمان تمدید بیمه‌نامه نیز بدین صورت است که  از یک هفته مانده به سررسید بیمه قبلی، می‌توانید بیمه جدید را خریداری کنید و بیمه جدید بلافاصله پس از سررسید بیمه قبلی فعال خواهد شد.
 

جریمه دیرکرد در صورت عدم تمدید بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

در صورت عدم تمدید در مدت زمان مقرر جریمه دیرکرد برای ماشین‌های سواری در سال ۱۴۰۰ بسته به نوع خودرو و شرکت بیمه‌ای روزانه بین ۵ تا ۹ هزار تومان می‌باشد که در ادامه جدول جریمه روزانه خودروهای سواری در سال ۱۴۰۰ را مشاهده کنید.

.

.

نوع وسیله نقلیه

نرخ جریمه روزانه (تومان)

سواری کمتر از ۴ سیلندر

۵,۳۰۸

سواری پیکان، پراید، سمند

۶,۲۸۵

سایر چهار سیلندرها­

۷,۳۸۹

بیش از چهار سیلندرها

۸,۲۶۹

.

.

خاطر نشان می‌شود که جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث تا مدت یک سال به صورت روزانه محاسبه خواهد شد که فرد می‌بایست در هنگام تمدید بیمه نامه خودرو و صدور بیمه جدید جریمه دیرکرد بیمه را به شرکت بیمه‌گر پرداخت نماید و این هزینه شامل حق بیمه بدون تخفیف تقسیم بر ۳۶۵ روز خواهد بود و عدم تمدید یک سال به بالا به صورت ثابت محاسبه خواهد شد.

همچنین تردد و یا عدم تردد پس از سررسید تاریخ انقضای بیمه  تفاوتی در محاسبه جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث ایجاد نمی‌کند و در هر صورت باید این مبلغ پرداخت گردد.
 

بیمی لایک، این امکان را فراهم کرده است، که با استعلام اینترنتی بیمه شخص ثالث، به سادگی نسبت به استعلام قیمت و خرید و تمدید غیرحضوری بیمه نامه خود در تمام ایام هفته و حتی روزهای تعطیل اقدام فرمایید.
 

بیمی‌لایک متعلق به شرکت کارگزاری رسمی بیمه چترآسایش ایرانیان زیرمجموعه هلدینگ تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو می باشد که از ابتدای سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در امور دلالی رسمی مستقیم بیمه و مشاوره امور بیمه ای با مجوز رسمی فعالیت از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز نمود. این کارگزاری به عنوان بزرگترین شرکت کارگزاری بیمه در کشور مفتخر است که با شرکت های بزرگی از جمله شرکت ایران خودرو همکاری می کند. در حال حاضر بیمه نامه هر خودروی تولیدی ایران خودرو، با نام این کارگزاری صادر می گردد. در سال ۱۳۹۷ با هدف گسترش فعالیت های این کارگزاری در سطح کشور سامانه بیمی لایک راه اندازی گردید.

آیا بیمه شخص ثالث را می شود آنلاین تمدید کرد؟

بیمی‌لایک چیست؟

بیمی لایک سامانه مشاوره، مقایسه و خرید آنلاین بیمه نامه از کلیه شرکت های بیمه ای معتبر می باشد. اگر دنبال خرید بیمه نامه هستید کافی است که وارد سایت شده و بیمه نامه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در کمتر از ۵ دقیقه و با تکمیل اطلاعات درخواستی قیمت و شرایط شرکتهای بیمه مختلف به شما نمایش داده می شود. می توانید شرکت های بیمه مختلف را با هم مقایسه کنید، از مشاوران بیمی لایک برای انتخاب بهتر کمک بگیرید و در نهایت شرکت بیمه ای مدنظر را انتخاب کنید. بیمه نامه بصورت رایگان برایتان ارسال می گردد.

خدمات بیمی لایک منحصر به رشته بیمه ای خاص نمی باشد. هر نوع بیمه نامه از انواع  رشته های بیمه ای نظیر بیمه های اموال، بیمه های اشخاص، بیمه های مسئولیت و مهندسی، بیمه عمر را می توانید از سایت بیمی لایک خریداری کنید. همچنین محصولات بیمی لایک منحصر به ارائه بیمه نامه از یک شرکت بیمه خاص نمی باشد. بیمی لایک با ارائه خدمات بیمه ای از شرکت های بیمه مختلف تنوعی برای خرید ایجاد نموده است. علاوه بر این، سامانه بیمی لایک با درج اطلاعاتی از جمله سطح توانگری مالی، سهم بازار، تعداد شعب پرداخت خسارت و میزان رضایتمندی مشتریان امکان مقایسه بهتر و خرید آسانتر را برای کاربران فراهم نموده است.

بیمی لایک متشکل از یک تیم متخصص در کلیه رشته های صنعت بیمه می باشد؛ از طریق تماس یا مکاتبه آنلاین می توانید پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.  مشاورین بیمی لایک صبورانه شما را در انتخاب بیمه نامه مورد نظرتان راهنمایی می کنند و اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار می دهند. مشاوران ما شما را از ابتدا تا پس از خرید بیمه نامه و حتی در صورت بروز خسارت همراهی می کنند.

جشنواره "بی بیمه نمونی" بیمی لایک

در جشنواره فروش ویژه بیمی لایک، هم بی بیمه نمی مانید و هم جایزه برنده می شوید.

در این جشنواره که از تاریخ ۱۳/۰۶/۱۴۰۰ آغاز گردیده و تا ۰۲/۰۸/۱۴۰۰ همزمان با ولادت رسول اکرم (ص) ادامه دارد، با خرید آنلاین انواع بیمه نامه از وب سایت بیمی لایک، علاوه بر اینکه می توانید به سادگی و با قیمت مناسب، بیمه نامه مدنظر خود را خریداری کنید، در قرعه کشی یک عدد گوشی هوشمند و سه عدد ربع سکه بهار آزادی نیز شرکت داده خواهید شد.

امتیازات جشنواره با خرید بیمه نامه:

· بدنه: ۸

· ثالث: ۶

· موتورسیکلت: ۴

· آتش سوزی/ زلزله: ۲

· آسانسور: ۲

· درمان/ کرونا: ۲

· معرفی دوستان به بیمی لایک: ۱

هر امتیاز یک شانس شرکت در قرعه کشی می باشد و امتیاز بیشتر شانس بیشتر.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره به https://bmlk.ir/bnr مراجعه نمایید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید