صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) از دولت‌ها خواست زمان را از دست ندهند و هر چه زودتر مدارس را بازگشایی کنند.

درخواست فوری یونیسف درباره بازگشایی مدارس

بازگشایی مدارس به صورت تدریجی خواهد بود. سرپرست وزارت آموزش و پرورش بر بازگشایی مدارس به صورت تدریجی تاکید کرده است. شرط رئیس جمهور برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری، واکسیناسیون کامل معلمان و دانش آموزان است. وزارت بهداشت نیز تاکید کرده است که بازگشایی مدارس بعد از واکسیناسیون دانش آموزان و برقراری الزامات بهداشتی انجام می شود. در این میان یونیسف هم خواستار بازگشایی مدارس شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با اشاره به این که دانش آموزان در سراسر جهان به طور تقریبی ۱.۸ تریلیون ساعت آموزشی را در دوران همه‌گیری کرونا از دست داده‌اند، از دولت‌ها خواست زمان را از دست ندهند و هر چه زودتر مدارس را بازگشایی کنند.

یونیسف به منظور جلب توجه‌ها به بحران کنونی آموزشی از تابلویی تحت عنوان «نباید هیچ فرصتی را از دست داد» رونمایی کرد که مدل یک تخته سیاه در یک کلاس درس خالی از دانش آموز است.

این تابلو در مقابل ساختمان مجمع عمومی سازمان ملل نصب شده است.

ساعتی که بالای این تابلو قرار گرفته زمان را به صورت واقعی نشان می‌دهد  و از کاهش تعداد ساعت‌های آموزشی یک دانش آموز حکایت دارد که از ابتدای همه‌ گیری کرونا آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید