نگاهی به فروش‌های آنلاین قیمت سیمان نشان می‌دهد که یا سیمان در این سایت‌های فروش ناموجود است یا اینکه قیمت‌ها فراتر از آن چه است که وزیر صمت می‌گوید.

 وعده وزیر صمت برای کاهش قیمت سیمان محقق نشد /  قیمت سیمان پاکتی در بازار ۶۰ هزار تومان

به گزارش سلام نو به نقل از روز نو، امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته است: قیمت سیمان در بازار نسبت به هفته گذشته کاهش یافت، به گونه‌ای که قیمت سیمان پاکتی به زیر ۲۵ هزار تومان رسید. نگاهی به فروش‌های آنلاین قیمت سیمان نشان می‌دهد که یا سیمان در این سایت‌های فروش ناموجود است یا اینکه قیمت‌ها فراتر از آن چه است که وزیر صمت می‌گوید.

امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته است: قیمت سیمان در بازار نسبت به هفته گذشته کاهش یافت، به گونه‌ای که قیمت سیمان پاکتی به زیر ۲۵ هزار تومان رسید و قیمت سیمان فله هم حدود ۱۸ هزار تومان ارزان‌تر شد. اما آیا در بازار هم همین طور است؟

نگاهی به فروش‌های آنلاین قیمت سیمان نشان می‌دهد که یا سیمان در این سایت‌های فروش ناموجود است یا اینکه قیمت‌ها فراتر از آن چه است که وزیر صمت می‌گوید.

جدای از این که چند سایت فروش سیمان، سیمانی ندارند که در بازار بفروشند قیمت سیمان پاکتی تا ۶۰ هزار تومان هم در این سایت‌ها دیده می‌شود.

در شبکه‌های اجتماعی هم این اظهارات امروز وزیر صمت واکنش‌هایی داشت که از نگاه کاربران باور این نرخ اعلامی رضا فاطمی امین سخت است.

کاربری نوشته است: «سیمان سفید ۹۰ تومن خریدم پاکتی»

از این دست کامنت‌ها در شبکه اجتماعی نشان می‌دهد که خرید سیمان برای مردم فعلا با آن نرخی که وزیر صمت گفته چندان رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

فاطمی امین با بیان اینکه به صورت کلان برای تعدیل قیمت سیمان به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم، تصریح کرده است: استان‌ها باید بیشتر از این پای کار بیایند و کار به صورت ویژه مورد توجه واقع شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید