سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی‌ صنایع‌دستی از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ به میزبانی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی برگزار می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از هنرآنلاین، سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی‌ صنایع‌دستی که پیش‌ از این قرار بود در هفته نخست شهریورماه برپا شود، با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا به تعویق افتاد و بر اساس آخرین اخبار قرار است این رویداد به همت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ در سالن‌های ۴۰ و خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان علاقه‌مندان باشد.

سایر فعالان حوزه مد و لباس نیز در بخش‌هایی همچون لباس اقوام، دوخت‌های سنتی و زیورآلات این فرصت را دارند که با آثارشان از سراسر کشور در این رویداد حضور به هم رسانند.

این در حالی است که شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران مجوز رسمی از سوی کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا را طی روزهای اخیر دریافت کرده و نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۲۲ شهریورماه آغاز به فعالیت مجدد کرده است.

البته مردادماه امسال بود که برخی از هنرمندان حوزه صنایع‌دستی در فضای مجازی مخالفت خود را با برپایی این نمایشگاه اعلام و فهرستی از فروش غرفه‌های نمایشگاه را منتشر کردند.

این هنرمندان همچنین در نامه‌ای نوشته‌اند که با نیم‌نگاهی به اخبار جاری کشور مشخص می‌شود که پیک پنجم کرونا تمامی کشور را درگیر کرده و روزانه جان بسیاری از آحاد ملت را می‌ستاند، حال با چه منطقی معاونت صنایع‌دستی کشور برای برگزاری چنین نمایشگاهی برنامه‌ریزی کرده و فراخوان صادر کرده است.

به‌هرتقدیر به گفته خشایار نیکزادفر مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، این نمایشگاه با هدف توسعه و بازاریابی محصولات صنایع‌دستی و با حضور هنرمندان، تولیدکنندگان و فعالان صنایع‌دستی سراسر کشور و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هنرمندان برپا می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید