محمد نوازی، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: روی نیمکت استقلال به غیر از فرهاد مجیدی و برادرش، کسی استقلالی نیست. بیشتر کدورت‌ها به خاطر این است که روی نیمکت استقلال از خودی‌ها استفاده نمی‌شود.

در این مدت در سیستم مدیریتی استقلال افراد دلسوز حضور نداشتند / باید از دوستان و هم تیمی‌های خودمان کمک بگیریم

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، محمد نوازی درباره اوضاع این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان تغییر کرده و باید بیشتر به فکر استقلال باشد. باید مدیرانی انتخاب شوند که واقعا دلسوز بوده و قصد و غرضی نداشته باشند و تصمیمات اشتباهی نگیرند. امیدوارم مدیرانی انتخاب شوند که دلشان به حال طرفداران استقلال بسوزد. چه فرهاد مجیدی در استقلال باشد، چه نباشد، بزرگترین نکته استقلال است که همه ما مدیون آن هستیم. در این چند وقت در سیستم مدیریتی استقلال افراد دلسوز حضور نداشتند.

وی افزود: یکسری از پیشکسوتان در دنیای مجازی طوری رفتار می‌کنند که گویا گذشته خودشان را فراموش کرده‌اند، اینکه چطور شد به اینجا رسیدند. متأسفانه حرمت‌ها بین پیشکسوتان استقلال از بین رفته است. امیدوارم کسی بالای سر این تیم بیاید که از پیشکسوتان به نحو احسن استفاده کند. همه باید دور هم جمع شویم و تصمیم درستی برای استقلال بگیریم. باعث و بانی بهم خوردن اتحاد بین پیشکسوتان مدیرانی بودند که در این چند سال در استقلال جا به جا شدند.

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در رابطه با بحث ادامه همکاری با فرهاد مجیدی گفت: اگر می‌خواهیم از خارجی‌ها استفاده کنیم، بحثش متفاوت است، اما اگر قرار است منِ نوازی در استقلال باشم، باید از همبازی، دوست و پیشکسوت استقلال کمک بگیرم. روی نیمکت استقلال به غیر از فرهاد مجیدی و برادرش، کسی استقلالی نیست. بیشتر کدورت‌ها به خاطر این است که روی نیمکت استقلال از خودی‌ها استفاده نمی‌شود. باید از دوستان و هم تیمی‌های خودمان کمک بگیریم.

نوازی درباره اختلاف مجیدی و فکری یادآور شد: صحبت‌هایی رد و بدل شده است که یک مقدار اذیت کننده بود. باید از همدیگر حمایت کنیم. ممکن است یک روز من مربی استقلال شوم. متأُسفانه چون لابی نمی‌کنیم و به جایی وصل نیستیم، از تیم دور هستیم، وگرنه دوست داریم کمک کنیم. امیدوارم روزی مربی استقلال شوم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید