طبق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده تنها شهرستان قدس در استان تهران هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد و دیگر شهرستان‌ها و همچنین شهر تهران وضعیت نارنجی است.

شرایط جدید دورکاری در تهران پس از تغییر وضعیت کرونا
به گزارشسلام نو به نقل از جی پلاس، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با بیان اینکه پروتکل‌ها در ادارات به خوبی رعایت می‌شود، گفت: با توجه به تغییر وضعیت، حضور کارمندان در ادارات شهرستان‌های استان از جمله شهر تهران در مشاغل غیرضروری ۷۰ درصد است و حداکثر ۳۰ درصد افراد می‌توانند دورکاری کنند.

غلامرضا عباس پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران درباره حضور کارمندان با توجه به تغییر وضعیت تهران از نظر بیماری کرونا گفت:‌ طبق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده تنها شهرستان قدس در استان تهران هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد و دیگر شهرستان‌ها و همچنین شهر تهران وضعیت نارنجی است.

حضور کارمندان در شهرستان قدس به صورت ۵۰ درصدی است

وی با اشاره به اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند ادامه داد: با توجه به این تغییر وضعیت، حضور کارمندان در ادارات شهرستان‌های استان از جمله شهر تهران در مشاغل غیرضروری ۷۰ درصد است و حداکثر ۳۰ درصد افراد می‌توانند دورکاری کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با بیان اینکه پروتکل‌ها در ادارات به خوبی رعایت می‌شود، گفت: صرفا حضور کارمندان در شهرستان قدس به صورت ۵۰ درصدی است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید