در ویدیو زیر شاهد حرکات خطرناک و مرگبار نوجوان روی قطار در حال حرکت خواهید بود.

حرکات خطرناک و احمقانه نوجوان روی قطار در حال حرکت! / فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  نوجوانان برای نشان دادن مهارت‌های قهرمانانه خود گاهی دست به اقداماتی می‌زنند که بسیار احمقانه به نظر می‌رسد. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام مشابه یک نوجوان هل هند را به تصویر می‌کشد. این پسر نوجوان که هویتش اعلام نشده پس از پرش روی یک قطار تندرو دست به اقداماتی بسیار خطرناک زد. این نوجوان در حالی که به قطار در حال خروج از ایستگاه آویزان شده بود روی سکو کشیده شد و سپس با آویزان ماندن از قطار نمایشی احمقانه به اجرا گذاشت.

در ویدئویی که توسط یکی از مسافران داخل قطار و با تلفن همراه تهیه شده حرکات احمقانه این نوجوان را نشان می‌دهد. در این ویدئو او به همراه تعدادی از دوستانش در حالی که به قطار در حال حرکت آویزان هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد و با خروج قطار از ایستگاه این نوجوان در حالی که از قطار آویزان است در مواجهه با موانع فیزیکی کنار ریل دست به حرکاتی خطرناک می‌زند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند راننده قطار پس از اطلاع از این اتفاق در ایستگاه بعدی این نوجوان و دوستانش را از قطار پیاده و تحویل پلیس داد.

این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: «وقتی قرار است بیشتر زندگی کنید و هنوز موعد مرگتان فرا نرسیده است.»

این ویدئو در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و بلافاصله تبدیل به ویدئویی داغ شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری این حرکات را نه تنها نشانه شجاعت بلکه حماقت دانستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید