در ویدیو زیر شاهد صحنه دلخراش بلعیدن بچه آهو توسط مار پیتون خواهید بود.

لحظه بلعیدن بچه آهو  توسط مار پیتون / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که مربوط به صحنه بلعیدن آهو توسط مار پیتون است. این ویدئو وحشت اهالی و کاربرانی که این ویدئو را مشاهده کردند به همراه داشت.

در این ویدئو مار پیتون غول پیکر در حال بلعیدن یک آهو زنده نشان داده می‌شود. این اتفاق صبح روز چهارشنبه در منطقه «باران» واقع در ایالت راجاستان هند رخ داد. کشاورزان محلی با شنیدن صداهای مشکوک پس از پیدا کردن منبع صدا و بررسی آن با این صحنه وحشتناک رو به رو شدند. اهالی بلافاصله با اداره جنگلبانی محلی تماس گرفته و آن‌ها را در جریان این اتفاق قرار دادند.

در ویدئوی ۳۴ ثانیه‌ای که توسط یکی از ماموران اداره جنگلبانی هند تهیه شده در حالی که آهو کاملا تحت کنترل پیتون هشت فوتی (۲.۴ متری) قرار گرفته و این مار در حال بلعیدن زنده زنده آن است دیده می‌شود. بنا به گفته ماموران جنگلبانی هند شکار حیواناتی مانند خرگوش یا موش توسط مارهای پیتون در این منطقه اتفاقی معمولی است، اما اینکه یک آهو توسط پیتون شکار شود واقعا غیرعادی است.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری وحشت خود را از دیدن آن ابراز کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "واقعا این مار پیتون می‌تواند طعمه‌ای اینچنین بزرگ را هضم کند؟"

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید