مدرسه حکمرانی اسماء دوره‌های آموزش مقدماتی و پیشرفته کوتاه مدت با عنوان حکمرانی شرکت‌های دولتی را برگزار می‌کند

دوره‌های آموزشی حکمرانی شرکت‌های دولتی برگزار می‌شود

به گزارش سلام نو؛ مدرسه حکمرانی اسماء، زیر مجموعه اندیشکده سیاست پژوهی منابع انسانی، دوره‌های آموزش مقدماتی و پیشرفته کوتاه‌مدت با عنوان "حکمرانی شرکت‌های دولتی" برگزار می‌کند که یکی از دوره‌های مهم آن دوره "حکمرانی شرکت‌های دولتی مبتنی بر ابزار مالی" است.
این مجموعه در نظر دارد با هدف تببین و ترویج الگوهای حکمرانی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی دوره‌های چندجانبه کوتاه مدتی را با حضور مدیران ارشدی که خود سابقه عملیاتی و کاربردی در این حوزه داشته‌ برگزار نماید. 

در تشریح این دوره آمده است: رهبران سازمان‌ها و مدیران ارشد همواره در مراحلی از کارشان حمایت و راهنمایی شده‌اند اما در سطوح مدیریتی عالی اگر قدمی اشتباه بردارند تاثیر منفی شگرفی بر نتایج  عملکرد مجموعه تحت مدیریت‌شان خواهد داشت؛ در این میان برگشتن به مسیر و اصلاح تصمیم اغلب هزینه بر می‌باشد. منشا اکثر نابسامانی‌ها و تهدیدات مدیریتی، حوزه مالی می.باشد.

امروزه دوره‌های فراگیری دانش مالی بلند مدت و کوتاه مدت بسیاری منطبق بر سرفصل های مصوب درحال برگزاری است اما در این دوره دو هدف مد نظر می‌باشد، اولا هرآنچه که یک مدیر باید از ساختار مالی سازمان بداند و توام با عملیات راهبردی باشد به صورت فشرده و کاربردی ارائه گردد که محوریت آموزش‌ها حکمرانی شرکت‌های دولتی می‌باشد و دوما اساتیدی در این دوره‌ها دعوت شده‌اند که همگی بیش از دو دهه سابقه عملیاتی در حوزه مالی و حکمرانی دارند و در پست‌های کلیدی منشا اثر بوده تا بتوانیم از عصاره دانش تجربه محور و کاربردی ایشان بهره‌مند گردیم.

تاریخ شروع کلاس‌ها یکم مهرماه سال جاری است و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره، از کل کشور می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۹ شهریورماه جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت این اندیشکده مراجعه نمایند.
 

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید