برخی اخبار حاصله حکایت از توافق نهایی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای برکناری فرهاد مجیدی از سرمربیگری این تیم دارند.

روز سرنوشت‌ساز استقلال / مجیدی یا مددی، کدام یک رفتنی شدند؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، اخبار واصله حکایت از آن دارد که قرار است جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه استقلال شنبه در محل این باشگاه برگزار شود. برهمین اساس باشگاه استقلال بیانیه‌ای منتشر کرد و نسبت به تجمع هواداران احساسی جلوی در این باشگاه هشدار داد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: ضمن تاکید دوباره بر ارج نهادن به نظرات هواداران واقعی استقلال، اعلام می‌دارد بر اساس برخی شایعات منتشره در شبکه‌های اجتماعی برخی افراد که منافع غیرمشروع‌شان در خطر است، با سوار شدن بر روی احساسات پاک هواداران قصد تجمع غیرقانونی دارند. بر اساس استعلام انجام گرفته از مراجع قانونی و انتظامی، حضور در تجمع اعتراضی اعلام شده به منزله برهم زدن نظم و امنیت شهر تلقی شده و این موضوع با اعمال قانون همراه خواهد بود. خط‌دهندگان و تحریک کنندگان اصلی برگزاری اینگونه تجمع‌ها پیگرد قضایی خواهند شد.

در این راستا شنیدیم اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به جمع بندی نهایی برای برکناری فرهاد مجیدی از سرمربیگری این تیم رسیده و بر همین اساس پیش‌بینی های لازم برای عدم تجمع اعتراض آمیز هواداران را با انتشار بیانیه انجام داده اند.

همچنین شنیده می شود این احتمال هم وجود دارد برای ساکت کردن منتقدان و طرفداران فرهاد مجیدی، مدیرعامل باشگاه استقلال تغییر کرده و احمد مددی جای خود را به علی اصغر ملکیان بدهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید